توان رزمی مرکز آموزشی سربازی پایگاه هوایی «شهید دوران» شیراز تحت تاثیر کرونا قرار نگرفت

امیر جعفری گفت: شیوع بیماری کرونا تاثیری در توان رزمی مرکز آموزشی سربازی پایگاه هوایی «شهید دوران» شیراز نداشته و آموزش‌ ها به صورت مستمر با رعایت نکات بهداشتی لازم ادامه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، امیر «مسعود جعفری»، امروز (دوشنبه 22 شهریور) در نشست قرارگاه پدافند زیستی گفت: آموزش‌ سربازان پایگاه هوایی «شهید دوران» شیراز با هدف حفظ توان رزم و تقویت آمادگی دفاعی با قوت ادامه دارد.

فرمانده پایگاه هوایی «شهید دوران» شیراز ادامه داد: دوره‌ های آموزش سربازان در مرکز آموزشی سربازی پایگاه هوایی «شهید دوران» شیراز با رعایت شیوه نامه ‌های بهداشتی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: مراکز آموزشی محلی مطمعن برای صیانت از سرمایه‌ های انسانی است و در حال حاضر هیچ گونه عقب ‌افتادگی آموزشی در این پایگاه نداریم.

امیر جعفری تاکید کرد: شیوع بیماری کرونا تاثیری در توان رزمی این یگان ندارد و در حوزه آمادگی رزمی، آموزش‌ ها در مراکز آموزشی به صورت مستمر ادامه دارند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی‌های انجام شده و نظارت‌های لازم، آمادگی دفاعی پایگاه هوایی «شهید دوران» شیراز با صیانت از سلامت کارکنان و استمرار آموزش در سطح مطلوب حفظ و ارتقا داده شده است.

امیر جعفری تصریح کرد: فرهنگ ‌سازی برای رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی و مستندسازی تمامی اقدامات ارتش در چارچوب مدیریت دانش به صورت جدی در دستور کار این پایگاه قرار دارد.

کد خبر 1094262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha