تغییر اسامی خیابان های اهواز زیبنده شهر نیست

عالی پور گفت: متاسفانه شاهدیم که به دلایل مختلف نام ها تغییر می کند، این در حالی است که نام های بسیار زیبا و ارزشمندی در تاریخ کشور برای نامگذاری بر خیابان ها و معابر وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی رضا عالی پور» امروز (دوشنبه ۲۲ شهریور) در نشست شورای اجتماعی و فرهنگی استان خوزستان اظهار کرد: دبیرخانه نامگذاری که زیرنظر شهرداری است متاسفانه جدی گرفته نمی شود و این باعث تحمیل هزینه فراوانی برای شهر می شود.

 

سرپرست شهرداری اهواز افزود: متاسفانه بعضا شاهد هستیم که نام محله ای تا چهار بار از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون تغییر کرده و این مشکلات فراوانی را برای شهر به وجود آورده است، علاوه بر این در اهواز چهار بلوار و اتوبان با یک نام هستند.

 

وی با بیان اینکه اسامی محله ها خاطرات مختلفی را برای ما تداعی می کنند ادامه داد: متاسفانه شاهدیم که به دلایل مختلف نام ها تغییر می کنند، این در حالی است که نام های بسیار زیبا و ارزشمندی در تاریخ کشور برای نامگذاری بر خیابان ها و معابر وجود دارد.

 

همچنین معاون فرهنگی شهرداری اهواز از راه اندازی اردوگاه برای ساماندهی کودکان کار خبر داد و تصریح کرد: همکاری بسیار خوبی در این زمینه با بهزیستی صورت گرفته که در تلاش هستیم اردوگاه سرای شکوفا را برای آقایان و تا پایان مهرماه اردوگاه بانوان را افتتاح کنیم.

 

کد خبر 1094291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha