فضای مجازی مانع از تعطیلی فعالیت کانون های مساجد شده است

مومنی، گفت: با توجه به شیوع و تشدید ویروس کرونا در فضای مجازی بدون تعطیلی فعالیت می کنیم.

ابوبکر مومنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: در حال حاضر  چند کلاس های احکام و قرآن برای برادران بین نماز ظهر و عصر  و  خواهران هفته ای ۱ روز  با رعایت پروتکل های بهداشتی  و زدن ماسک در حال فعالیت است.

 

مسئول کانون بلال حبشی ثلاث‌باباجانی افزود: خداروشکر بعد از ماه مبارک رمضان ، کلاس‌ها و برنامه تلاوت هر روز بعداز نماز صبح با حضور اعضا با رعایت بهداشت و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بصورت حضوری در مسجد برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به خشک شدن زود هنگام  مراتع و جنگل ها به دلیل کم آبی چند مورد آتش سوزی در منطقه ثلاث باباجانی داشتیم که به کمک اعضای کانون توانستیم آتش را مهار کنیم.

 

مومنی با اشاره به فعالیت های جوانان در ماه مبارک رمضان  تصریح کرد: امسال همه به دلیل  ویروس کرونا در ماه مبارک رمضان نتوانستیم فعالیت چندانی داشته و فقط برپایی نماز جماعت و کلاس  های برادران در روز های پنجشنبه و جمعه بعدازظهر هنگام نماز ظهر و عصر را توانستیم برگزار کنیم.

 

مسئول کانون بلال حبشی ثلاث‌باباجانی  با اشاره به برنامه های ماه صفر اظهار کرد: با توجه به  اطلاعیه در خصوص تعطیلی و ممنوع شدن گردهمایی ها اعلام شده و فعلا برنامه ای نداریم و تابع تصمیم ستاد مقابله با کرونا هستیم.
 

کد خبر 1094321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha