آئین تودیع و معارفه ائمه جمعه شهرستان عنبرآباد برگزار شد

امروز ۲۳ شهریور ماه آئین تودیع و معارفه ائمه جمعه شهرستان عنبرآباد با حضور حجت الاسلام جعفری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان، ائمه جمعه جنوب کرمان و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۳ شهریور ماه آئین تودیع و معارفه ائمه جمعه شهرستان عنبرآباد با حضور حجت الاسلام جعفری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان، ائمه جمعه جنوب کرمان و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.


حجت الاسلام «میثم تارم» در این آئین، گفت: به همت نماینده ولی فقیه در استان کرمان و دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کرمان بیش از ۵۵ امام جمعه با سطح کیفی بالا به هدایت سنگر عبادی - سیاسی جمعه مشغول هستند.


امام جمعه جیرفت بیان کرد: حجت‌الاسلام سالاری فردی مخلص، انقلابی و جهادی است که برای پیشبرد معارف دینی و مباحث فرهنگی از هیچ کوششی دریغ نکرده و در این مسیر سلامت خود را نیز به خطر انداخته اند و اقدامات ایشان شایسته تجلیل و تکریم است.


وی خاطرنشان کرد: انتظار است حجت الاسلام بامری امام جمعه جدید عنبرآباد با نشاط جوانی مسیر ائمه جمعه سابق این منطقه را ادامه دهد و مردم و مسئولین همکاری لازم را برای پیشبرد اهداف نهاد نماز جمعه با ایشان داشته باشند.



حجت الاسلام تارم تاکید کرد: امام جمعه سرباز ولایت و سخنگوی نظام جمهوری اسلامی است و متعلق به هیچ گروه و حزبی نیست و نگاهش تنها به منویات امامین انقلاب است.


شایان ذکر است؛ طی این آئین از خدمات قریب ۶ ساله حجت‌الاسلام رضا سالاری امام جمعه سابق عنبرآباد تجلیل شده و حجت‌الاسلام حمید بامری به عنوان امام جمعه جدید عنبرآباد معرفی شد.

کد خبر 1094439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha