اجرای شب شعر «ستاره های خاکی» همزمان با هفته دفاع مقدس در بیرجند

یعقوبی گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی از جمله خوانش کتاب «زمینی که مرا بالا برد»، شب شعر «ستاره های خاکی» و بیان خاطرات رزمندگان توسط حوزه هنری خراسان جنوبی در فضای مجازی اجرا می شود.

«فاطمه یعقوبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: واحد ادبیات پایداری و آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان جنوبی به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس اجرای برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

مسئول واحد ادبیات پایداری و آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: خوانش کتاب «زمینی که مرا بالا برد» با همکاری نهاد عمومی کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی و با حضور کتابدارها و علاقمندان به کتاب از مهم ترین برنامه های این هفته است.

 

وی در ادامه بیان کرد: در این برنامه نویسنده کتاب «زمینی که مرا بالا برد» خانم «محبوبه السادات رضوی» حضور خواهند داشت و به بیان توضیحاتی در خصوص نحوه آشنایی با راوی کتاب و تهیه این کتاب خواهند پرداخت.

 

مسئول واحد ادبیات پایداری و آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان جنوبی در ادامه گفت: ضبط و پخش اشعار شاعران خراسان جنوبی با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی از دیگر برنامه های مهم این واحد طی هفته دفاع مقدس است.

 

یعقوبی با اشاره به برگزاری شب شعر طی هفته دفاع مقدس گفت: این شب شعر به صورت زنده با عنوان «ستاره های خاکی» طی هفته دفاع مقدس در فضای مجازی پخش خواهد شد.

 

مسئول واحد ادبیات پایداری و آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: طی سال های گذشته خاطرات رزمندگان استان را به صورت کلیپ ضبط کردیم و از ابتدای هفته دفاع مقدس این کلیپ ها در فضای مجازی پخش می شود.

 

 

کد خبر 1094448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha