بانک خون استان کاهش یافت / نیازمند اهدای خون هستیم

دژکام با اشاره به اینکه واکسیناسیون موجب کاهش اهدای خون در بین شهروندان شده است، گفت: بیماران بخش های مختلف نیازمند اهدای خون است و شهروندان در این زمینه با رعایت پروتکل ها می توانند بعد از واکسیناسیون خون اهدا کنند.

«شراره دژکام» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بیماران بخش های مختلف نیازمند اهدای خون است و شهروندان در این زمینه با رعایت پروتکل ها می توانند بعد از واکسیناسیون خون اهدا کنند.

 

مدیر کل انتقال خون استان اردبیل با اشاره به اینکه واکسیناسیون موجب کاهش اهدای خون در بین شهروندان شده است، تصریح کرد: هم اکنون نیازمند به خون و فرآورده های آن در همه گروه های خونی هستیم.

 

این مقام مسئول افزود: هم اکنون 4 مرکز ثابت در شهرستان های اردبیل، مشگین شهر، پارس آباد و خلخال برای پذیرش اهدا کنندگان خون آمادگی دارد و همشهریان در شهرستان اردبیل می توانند به مرکز ثابت خونگیری در اردبیل واقع در جنب بیمارستان فاطمی مراجعه کنند.

 

دژکام اظهار داشت: اهدا کنندگان خون با در دست داشتن کارت ملی و مراجعه به یکی از پایگاه های خونگیری می توانند نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

 

وی اضافه کرد: تمامی پروتکل های بهداشتی در فرآیند خونگیری برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا طبق دستورالعمل ها و ضوابط تعیین شده در مراکز خونگیری صورت می گیرد.

 

مدیر کل انتقال خون استان یادآور شد: از همه اهالی نوع دوست استان اردبیل دعوت می شود تا در این اقدام خداپسندیده مشارکت داشته باشند.

 

کد خبر 1094450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha