برگزاری مسابقه کتاب ‌سازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس

کامرانی گفت: مسابقه کتاب ‌سازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار می شود و علاقمندان تا ۱۵ مهر برای ارسال آثار خود فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (سه شنبه 23 شهریور) از برگزاری مسابقه کتاب ‌سازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: از اعضای عضو آفرینش‌ های ادبی بخش مکاتبه ‌ای برای شرکت در مسابقه کتاب‌ سازی دعوت می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: اعضای کودک و نوجوانان هشت تا 15 سال می ‌توانند با انتخاب جمله یا عکس، به نوشتن شعر و داستان بپردازند و پس از ساختن کتاب، صفحات آن را به مرکز آفرینش ‌های ادبی به شماره  09338609373 ارسال کنند.

وی اعلام کرد: آخرین مهلت ارسال آثار شرکت کنندگان برای شرکت در مسابقه کتاب ‌سازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس 18 مهر 1400 است.

خاطر نشان می شود، متن «تند و تند بند کفشم را بستم و به سمت در رفتم...، مادر که ملاقه توی دستش بود از آشپزخانه به اتاق آمد و گفت...، دارکوب با نوکش سه ضرب محکم به تنه درخت زد و فریاد زد، همین که گفتم!، هیچ کس حق نداره روی این درخت لانه بسازه...» جملات آغاز داستان و آواز «پرنده‌های غمگین، سلام پنجره‌ها را جواب می‌دادی، باغچه می‌گفت به رویم بخند،دوباره سال نو شد، گل و پروانه خوشحال و بابا به خانه آمد، با یک سبد ستاره»، مصراع‌ های پشنهادی برای سرودن شعر این مسابقه است.

کد خبر 1094456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha