اختصاص ۳۰۰ هزار پوند برای توسعه مسجد جامع جلالیه در «روچدیل» انگلیس

متولیان مسجد روچدیل، یکی از شهرهای منچستر بزرگ در شمال غرب انگلیس کمپینی برای جمع آوری ۳۰۰ هزار پوند کمک مالی به منظور توسعه این مکان جمع آوری کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «nyourarea»،متولیان مسجد روچدیل، یکی از شهرهای منچستر بزرگ در شمال غرب انگلیس کمپینی برای جمع آوری 300 هزار پوند کمک مالی به منظور توسعه این مکان جمع آوری کرده اند.

 

آنها امیدوارند با طرح جدید بتوانند تا برای زنان ، جوانان و ناشنوایان تسهیلاتی بسازند و آینده مسجد را برای نسل های آینده تضمین کنند.

 

مسجد جامع جلالیه جامع در خیابان «ترافالگار» این 300 هزار پوند را برای خرید زمینی به مساحت بیش از 1800 متر مربع در مجاورت مسجد جمع آوری خواهد کرد.

 

«دیوان چودری»  از معلم های این مسجد گفت که 200 هزار پوند برای خرید مین و 100 هزار پوند برای تامین هزینه ساخت بنا در این زمین نیاز است.

 

وی افزود: ما تا کنون بیش از 200 هزار پوند جمع آوری کرده ایم و امیدواریم بتوانیم ساختمان زنان ، باشگاه جوانان و سایر پروژه هایی را که در نظر داریم ،تأسیس کنیم.

 

دیوان گفت : ما مشتاق هستیم از این زمین برای گسترش خدمات مسجد به زنان استفاده شود،زیرا زنان در حال حاضر فضای کافی برای انجام فعالیت های خود ندارند.

 

روچدیل یکی از شهرهای منچستر بزرگ در شمال غرب انگلیس است و در ۱۵٫۸ کیلومتری شمال غرب منچستر واقع شده‌است.

کد خبر 1094463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha