نیازمند تامین خودرو برای واکسیناسیون سیار هستیم

جانگران نژاد گفت: اگر از نظر خودرویی تامین شویم قطعا گروه های واکسیاسیون سیار نیز افزایش خواهند یافت، اکنون تنها دو اتوبوس در غرب و شرق اهواز برای واکسیناسیون وجود دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «عبدالرضا جانگران نژاد» امروز (سه شنبه ۲۳ شهریور) در جلسه قرارگاه استانی کرونا اظهار کرد: همانگونه که رانندگان تاکسی را نسبت به واکسیناسیون مجبور کردیم باید تلاش کنیم اکثریت جامعه را به صورت اجبار غیرمستقیم به اکسیناسیون ترغیب کنیم.

 

رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان افزود: یکی از برگ های موفقیت ما التزام به کارت واکسیناسیون است، باید این رویه که بدون کارت واکسیناسیون اجازه تردد در اماکن پر ازدحام داده نشود اجرایی شود، با این کار می توانیم روند واکسیناسیون را به سرعت بیشتری انجام دهیم.

 

وی با بیان اینکه نیازمند تامین بیشتر خودرویی برای واکسیناسیون و نیروهایی کارگزار هستیم اضافه کرد: اگر از نظر خودرویی تامین شویم قطعا گروه های واکسیناسیون سیار نیز افزایش خواهند یافت؛ اکنون تنها دو اتوبوس در غرب و شرق اهواز برای واکسیناسیون وجود دارند.

 

جانگران نزاد تصریح کرد: یکی از دیگر از  مشکلات ما ازدحام در مراکز واکسیناسون است که می توان با استقرار دستگاه های نوبت دهی در مراکز واکسیناسیون بخش عمده ای از ازدحام را کاهش دهیم.

 

همچنین «رسول امیری» عنوان کرد: برای اجرای شیوه نامه بهداشتی تعارفی با هیچ وجود ندارد و بر همین اساس تاکنون دو بانک به دلیل عمدم توجه به شیوه نامه بهداشتی و عدم التزام به تذکرات اعلام شده پلمپ شده اند.

 

مدیرکل بازرسی خوزستان ادامه داد: نسب به همکاری در ابلاغیه ها عملکرد فرماندار خوب بوده است، در تلاش هستیم که در هفته آینده دور جدید بازدیدها از نحوه اجرای شیوه نامه ها در بانک ها را انجام دهیم.

 

«حجت الاسلام احسان فرد آقایی» ابراز کرد: به منظور آگاهی بخشی به افراد مختلف جامعه با همکاری مساجد ابلاغیه های مختلفی اعلام شده است.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان یاد آور شد: همه ابلاغیه برای دسته روی به سمت مرزها برای اربعین حسینی انجام شده است، اگر هیئتی به صورت خودجوش این اقدام را انجام داد باید تصمیمات دیگری با آن گرفته شود.

 

کد خبر 1094472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha