تکریم خانواده‌های شهدا امری ارزشمند و ضروری است

جهانگیری تکریم خانواده‌های شهدا را امری ارزشمند و ضروری دانست و گفت: ما باید هر کاری که می‌توانیم برای خانواده‌های شهدا انجام دهیم و در این راستا کم‌کاری نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (سه شنبه ۲۳ شهریور) در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان اندیمشک اظهار کرد: این هفته، فرصت ارزشمندی برای بیان رشادت و ایثار مردم در هشت سال جنگ تحمیلی است.

 

فرماندار اندیمشک افزود: لازم است برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال باید با توجه به شرایط کرونایی، با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شوند.

 

وی اذعان کرد: تمامی مسئولان و مدیران ادارات بايد نسبت به همکاری در برنامه‌های محوری شهرستان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مجموعه‌های خود، توجه داشته باشند‌.

 

جهانگیری تصریح کرد: تمامی شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع از حرم با عشق و علاقه‌ای که داشتند در مقابل دشمن قرار گرفتند و برای این انقلاب و کشور جنگیدند.

 

وی تکریم خانواده‌های شهدا را امری ارزشمند و ضروری دانست و عنوان کرد: ما باید هر کاری که می‌توانیم برای خانواده‌های شهدا انجام دهیم و در این راستا کم‌کاری نکنیم.

 

فرماندار اندیمشک بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در شهرستان اندیمشک وجود دارد، باید بتوانیم با تمام توان برای کاهش و رفع مشکلات تلاش کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه مردم در صحنه‌های مختلف، پایبند انقلاب و نظام بوده‌اند خاطر نشان کرد: مسئولان باید در جهت رضایتمندی مردم گام بردارند.

 

کد خبر 1094535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha