اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار شهرداری به کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان

به گفته مرادلو، کمک ۵ میلیارد تومانی شهرداری زنجان به کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در شورای شهر زنجان تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان صبح امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار کرد: اصحاب رسانه نقش مهمی در انتقال و انعکاس مشکلات به شورای شهر دارند.

 

منصور مرادلو با بیان اینکه پیگیری مشکلات و ارائه راه حل از وظایف شورای شهر است، گفت: تکلیف ما این است که در بین مردم باشیم و دیدگاه های آنان را بشنویم.

 

وی با یادآوری اینکه شورای شهر از انتقاداتی که با دلسوزی مطرح شود، استقبال می کند، گفت: برای حل این مشکلات در کمیسیون‌ها برنامه‌ریزی شده و نتایج آن در ماه‌های آینده، مشهود خواهد بود.

 

مرادلو با اشاره به اینکه تاکنون 2 نفر از 7 گزینه نهایی تصدی گری شهرداری زنجان برنامه‌های خود برای مدیریت شهری را در صحن علنی شورا ارائه کرده‌اند، افزود: بقیه گزینه‌ها نیز به مرور اقدام به ارائه برنامه‌های خود خواهند کرد.

 

در ادامه یکی از اعضای شورای شهر زنجان به  تصویب کمک 5 میلیارد تومانی شهرداری زنجان به برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان اشاره کرد و گفت: این اعتبار به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر کنگره اختصاص یافته است.

 

حجت‌الاسلام محمدکاظم مجتهدی خاطرنشان کرد: این کمترین کاری است که می‌توانیم در بزرگداشت یاد و خاطره و مقام شامخ شهدای انقلاب و دفاع مقدس استان زنجان انجام دهیم.

 

جابه‌جایی مرکز معاینه فنی خودرو شهرداری زنجان به جنب سازمان اتوبوسرانی نیز مورد موافقت و تصویب اعضای شورای شهر قرار گرفت که علاوه بر ارائه خدمات فنی به شهروندان، یکی از محل‌های درآمد پایدار برای شهرداری زنجان نیز محسوب می‌شود همچنین خرید 60 دستگاه مینی‌بوس برای ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری نیز به تصویب اعضای شورا رسید.

 

 

 

 

کد خبر 1094542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha