هفته دفاع مقدس در انزلی نظام مند و با شکوه برگزار می شود

خبرگزاری شبستان:میرغضنفری با بیان اینکه امسال هم مانند سالهای گذشته برنامه های نظام مند و با شکوهی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به وضعیت شهرستان و محدودیت های کرونایی مسئولان امر در راستای پاسداشت این ایام برنامه هایی تدوین و اجرا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، «سید اسماعیل میرغضنفری» امروز  (سه شنبه، 23 شهریور) در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: فداکاری های جانبازان، خانواده شهداء و همه کسانی که امروزه امنیت کشور را به نحوی وامدار آنها هستیم نباید هیچگاه به بوته فراموشی سپرده شود و در این هفته سرکشی به پیشکسوتان جبهه و جنگ می بایست در برنامه ریزها مد نظر قرار گیرد.

 

فرماندار انزلی در ادامه با اشاره به اینکه پس از شیوع ویروس کرونا باوجود همه سختی ها اجازه ندادیم وقفه ای در زندگی فردی، اجتماعی و اداری ایجاد شود و امور تحت شعاع عوامل بیرونی قرار گیرد، تاکید کرد: برخی از موضوعات برای کشور بسیار مهم و حیاتی است لذا در سخت ترین شرایط تلاش داریم رشادت های جوانان این مرز و بوم که نماد حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است به جامعه خود و جهانیان به طور شتایسته ای نشان دهیم.

 

وی تصریح کرد: مناسبت هایی مانند گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرصتی است که میزان اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته می شود.

 

میرغضنفری دفاع مقدس را برگ زرینی در تاریخ این نظام، حاکمیت و انقلاب اسلامی دانست و متذکر شد: آحاد ملت وظیفه دارند پاسدار دستاورده رشادت های شهیدان سرافراز این مرز و بوم باشند که امنیت و آرامش را برای کشورمان به ارمغان آروده اند.

 

وی با بیان اینکه این اعتقاد اجازه نمی دهد به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه ای وارد شود خاطرنشان کرد: دلاوری ها و حماسه آفرینی های که در هشت سال دفاع مقدس رقم خورد باید به درستی به نسل امروز منتقل شود.

 

 

کد خبر 1094560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha