۱۲۰ برگزیده، سهم آران و بیدگل از نوزدهمین آزمون قرآن و عترت استان اصفهان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: ۶۸۴ برگزیده مسابقات قرآن و عترت استان اصفهان معرفی شدند که از این تعداد ۱۲۰ نفر از قرآن آموزان شهرستان آران و بیدگل هستند.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ۶۸۴ برگزیده مسابقات قرآن و عترت استان اصفهان معرفی شدند که از این تعداد ۱۲۰ نفر از قرآن آموزان شهرستان آران و بیدگل هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت این شهرستان در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت با حدود ۶۴ درصد قبولی شرکت کنندگان، رتبه چهارم قبولی در سطح استان اصفهان را به دست آوردند.

 

ضابطی افزود: همچنین شهرستان آران و بیدگل از نظر تعداد داوطلبین شرکت کننده در « نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت» با یک هزار و ۱۴۱ داوطلب ، بالاترین آمار ثبت نام را پس از شهر اصفهان به خود اختصاص داده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل بیان داشت: در این دوره در مجموع ۱۸۰ میلیون ریال جایزه نقدی به قرآن آموزان برگزیده آران و بیدگلی اهدا شد.

 

ضابطی ادامه داد: همچنین ۳۵۳ میلیون ریال سرانه بر اساس رشته آزمون و تعداد قبولی به ۶ موسسه قرآن و عترت امام زمان(عج)، بیت الزهرا(س)، روح الامین نوش آباد، ثقلین نور، منتظران ظهور ابوزیدآباد، مجمع قاریان و حافظان هلال(ع) آران و بیدگل تعلق گرفت./

کد خبر 1094582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha