دولت نسبت به حوزه تعلیم و تربیت نگاه ویژه ای دارد/ شهید حسین فهمیده الگوی شاخص دانش آموزی است

کاظمی از شهید حسین فهمیده به عنوان الگوی شاخص دانش آموزی نام برد و گفت: دولت نسبت به حوزه تعلیم و تربیت نگاه ویژه ای دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علیرضا کاظمی» طی سه شنبه ( ۲۳ شهریور) با حضور در دبیرستان شهید باب الله مومنی کرج گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته وزرات بهداشت مقدمات کار را برای تزریق واکسن به دانش آموزان، رانندگان سرویس دانش آموزی و اولیاء دانش آموزان فراهم کرده است. 

 

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: دولت نسبت به حوزه تعلیم و تربیت نگاه ویژه ای دارد که متناسب با شرایط کرونا آموزش در قالب مجازی و در بستر شبکه آموزشی شاد و تلوزیونی انجام می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش افزود: البرز یکی از استان های راهبردی کشور در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، صنعتی و آموزشی است.

 

وی ادامه داد: البرز در عرصه های مختلف در سطح کشور الگوی شاخصی است به ویژه آنکه الگوی ماندگار شهید حسین فهمیده از خطبه البرز است.

 

 افتتاح و بهره برداری از ۳۵ پروژه حیات طیبه در کشور 

 

کاظمی اظهار کرد: سرانه ساخت و ساز آموزشی در البرز متناسب با نیاز این استان نیست برای این منظور تلاش مضاعفی انجام می شود.

 

وی بیان کرد: افتتاح و بهره برداری از ۳۵ پروژه حیات طیبه در کشور طی مدت کوتاه که هر کدام بیش از هشت هزار متر مربع زیربنا دارند یکی از گام های موثر در زمینه آموزشی است. 

 

وی اظهار کرد: پروژه های حیات طیبه مهمترین افتخارات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس است که با هزینه هایی که هریک از این پروژه ها دارند می توانیم ۱۰ ها پروژه مدرسه را به سرانجام برسانیم. 

 

کاظمی خاطرنشان کرد: در استان البرز ۲۵ پروژه آموزشی بزرگ و درمانگاه بی نظیر فرهنگیان راه اندازی شده است که این مهم گواهی بر تلاش مضاعف مسئولان امر است.

 

سرپرست وزرات آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: مجتمع های آموزشی حیات طیبه در کیفیت بخشی به مسائل آموزش و پرورش سهم موثری دارند و هدف از این ساخت ها ایجاد زمینه های تربیتی و برون داده های تراز نظام جمهوری اسلامی ایران در این مجموعه ها است. 

 

 

 

کد خبر 1094601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha