۴۰۰ نفر از ایثارگران کردستان تقدیر شدند

مسئول دفتر مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس کردستان گفت: ۴۰۰ نفر از ایثارگران دوران دفاع مقدس در کردستان با همکاری و کمک‌های شورای شهر و شهرداری سنندج تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ناصر محمدزاده مسئول دفتر مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس استان کردستان در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج و شهرداری این شهر گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس در استان ارائه داد و اظهار کرد: در طول یکسال گذشته به منظور تکریم خانواده شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس اقدامات گسترده‌ای در سطح استان انجام شده است.

 

 

وی افزود: توزیع 500 بسته معیشتی بین خانواده شهدا و ایثارگران استان و تقدیر از 400 نفر از ایثارگران دوران دفاع مقدس از اقدامات انجام شده در استان به شمار می‌رود.

 

وی خاطر نشان کرد: در راستای اقدامات انجام شده همکاری و همراهی شورای شهر سنندج و شهرداری این شهر قابل تقدیر است.

 

مسئول دفتر مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس در کردستان، تجلیل و بزرگداشت ایثارگران و خانواده شهدای دوران دفاع مقدس را یک رسالت دانست و بیان کرد: امروز امنیت و آرامش جامعه ما مدیون ایثارگری و جانفشانی این عزیزان است و نیاز است زمینه تکریم این افراد در جامعه فراهم شود.

 

محمدزاده انتقال ایثار و فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل‌های جوان و نوجوان امروز و نسل‌های بعدی را ضروری خواند و گفت: باید آیندگان با گذشت و جانفشانی رزمندگان و دلاورمردان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

 

در این دیدار شهردار سنندج و اعضای شورای شهر سنندج ضمن قدردانی از خدمات مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس برای همکاری‌های بیشتر مابین شهرداری سنندج و مجمع جهانی ایثارگران دوران دفاع مقدس اعلام آمادگی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1094618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha