کد QR جایگزین صندوق‌های صدقات خانگی کمیته امداد

منصوری از تبدیل و جایگرین کردن کد QR به جای صندوق‌های صدقات خانگی کمیته امداد خبر داد و گفت: از ۲۱۰ هزار مشترک صندوق‌های صدقات خانگی در استان، تاکنون ۶۰ هزار نفر این کد را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حافظ منصوری» امروز (سه‌شنبه 23 شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون رویداد شور عاطفه‌ها اظهار کرد: اخیرا ابتکار جدیدی در کمیته امداد آغاز شده و آن استفاده از کدهای QR است که در رویداد شور عاطفه‌ها هم از آن استفاده می‌شود.

 

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه این اقدام جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از طریق پول‌های کاغذی و سهولت در پرداخت صدقات و دریافت کمک‌های مردمی انجام شده افزود: در این راستا خیرین می‌توانند مبلغ مورد نظر خود را با اسکن این کد به حساب کمیته امداد واریز کنند.

 

وی اضافه کرد: مشترک با اسکن این کد به سامانه سنا کمیته امداد وارد می‌شود و هر میزان کمکی که مد نظر داشته باشد را می‌تواند از اتصال به درگاه بانکی به حساب کمیته امداد واریز کند.

 

منصوری با اشاره به اینکه در خوزستان 210 هزار مشترک صندوق صدقات خانگی با کمیته امداد همکاری می‌کنند که تاکنون 60 هزار نفر از آنها کد QR را دریافت کرده‌اند یاد آور شد: در رویداد شور عاطفه‌ها نیز این کد خاص هر شهرستان طراحی شده و با اسکن آن می‌توان شهرستان مورد نظر را انتخاب و سپس کمک‌های نقدی را واریز کرد.

 

کد خبر 1094622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha