آسایش امروز مرهون رشادت شهدا، جانبازان و ایثارگران است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پیامی شهادت جانباز سرافراز حاج محمد سنایی نوش آبادی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پیامی شهادت جانباز سرافراز حاج محمد سنایی نوش آبادی را تسلیت گفت. متن پیام دکتر اسماعیل بایبوردی به این شرح است:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت حاج محمد سنایی از جانبازان سرافراز و دلاور افتخار آفرین هشت سال دفاع مقدس که پس از سال‌ها جانبازی، صبر و استقامت دعوت حق را لبیک گفت، موجب تاسف و تالم اینجانب شد.

جانبازان معظم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ایمان و اعتقادی راسخ و فداکاری و ایثار در برهه‌های مختلف و به‌ویژه ۸ سال دفاع مقدس افتخارآفرین شدند و امروز مایه فخر و غرور ملت شریف ایران هستند.

بی شک آسایش امروز مرهون رشادت و خدمات ارزشمند شهدا، جانبازان و ایثارگرانی  است که در دفاع از میهن اسلامی پیشگام بوده‌ و آینده‌نگری کرده‌اند.

با تسلیت شهادت حاج محمد سنایی به خانواده‌ معظم آن شهید جانباز، مردم شریف شهرستان آران و بیدگل و شهر نوش‌آباد و نیز همرزمان آن شهید، از درگاه خداوند منان می‌خواهم روح بلندش را با اولیاء‌الله و همه خوبان و پاکان عالم و شهدای کربلا محشور بگرداند؛ ان‌شاءالله.

اسماعیل بایبوردی
فرماندار شهرستان آران و بیدگل

 

اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل و شورای هیئات مذهبی آران و بیدگل هم شهادت حاج محمد سنایی را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

بسمه‌تعالی
إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

خانواده محترم سنایی نوش آبادی

سلامٌ علیکم بما صبرتم

جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و شهادت می‌باشند که تداوم‌بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به‌ویژه در میان نسل‌های آینده‌ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطرآگین می‌کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می‌سازد.

 

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به هم‌رزمان شهیدش پیوست و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت سیدالشهدا (ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره‌مند شد.

 

بدین وسیله مصیبت درگذشت ابوی گرامی تان مرحوم «حاج محمد سنایی نوش آباد» که مدتی از تشدید بیماری ناشی از عوارض شیمیایی  دوران دفاع مقدس در رنج بود را تسلیت گفته، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسألت می‌نماییم.

روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل

 

«حاج محمد سنایی نوش آبادی» جانباز هشت سال دفاع مقدس که به ‌دلیل مجروحیت ناشی از گازهای شیمیایی مدت‌ها در بیمارستان بستری بود، بامداد امروز – سه شنبه ۲۳ شهریور-  پس از تحمل ۳۹ سال درد و رنج ناشی از جراحات شیمیایی به همرزمان شهیدش پیوست.

کد خبر 1094669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha