مرکز واکسیناسیون مصلی نماز جمعه کرج افتتاح شد/ شبانه روزی شدن مراکز واکسیناسیون در روزهای آتی

سردار حیدرنیا با اعلام اینکه در آینده نزدیک برخی از مراکز واکسیناسیون را به صورت شبانه روزی می کنیم گفت: مرکز واکسیناسیون مصلی نماز جمعه کرج افتتاح شد.

« سردار علیرضا حیدرنیا» در حاشیه افتتاحیه واکسیناسیون که در مصلی مهرشهر با همت ناحیه مقاومت بسیج امام هادی(ع) سه شنبه ۲۳ شهریور انجام شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: ائمه جمعه و ائمه مساجد در جریان مقابله با کرونا به میدان آمدند و همکاری ویژه ای در این خصوص دارند. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: هیچ مأموریت و رسالتی در این برهه زمانی نیست جز اینکه جان مردم را در شرایط شیوع بیماری کرونا حفظ کنیم. 

 

وی با اشاره به همکاری و همراهی ائمه مساجد اظهار کرد: به اهمیت شبکه بهداشت و بسیجیان وضعیت مطلوبی به منظور واکسیناسیون ایجاد شده است. 

 

این ظرفیت در بسیج است که با همراهی و همگامی تمامی ارگان ها ظرفیت مراکز واکسیناسیون را تا ۲ برابر افزایش دهند همچنین افزایش ساعت واکسیناسیون زمینه از جمله اقدامات انجام شده است. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: برخی از مراکز واکسیناسیون در سطح استان البرز را در روزهای آتی به صورت شبانه روزی می کنیم تا هرچه زودتر ویروس منحوس کرونا را از بین ببریم.

 

 

کد خبر 1094682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha