توجه به  فرهنگ و اخلاق در دانشگاه ها یک ضرورت است

احمدی بر لزوم توجه به فرهنگ و اخلاق در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت : باید نسبت به جذب افراد شایسته در هیئت علمی دانشگاه ها بیش از گذشته توجه کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا احمدی سنگری» امروز(سه شنبه،۲۳شهریور) طی نشست مجمع نماینده گان گیلان با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به برخی از مشکلات و چالش‌ها در گیلان گفت: انتخاب روسای انقلابی ، دلسوز ، فساد ستیز و پاکدست یکی از نیاز های این استان است.

 


نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس راه برون رفت از مشکلات کنونی را انتخاب مدیران جهادی، انقلابی، دلسوز، متخصص و باسواد دانست و افزود: ما به مدیرانی در گیلان نیاز داریم که بتوانند زمینه توسعه را در استان فراهم کنند.

 


عضوکمسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس  بر ارتقای سطح علمی اساتید و دانشجویان تاکید کرد و افزود: تقویت و افزایش شرکت های دانش بنیان و  پارک های علم و فناوری باید در دستور کار وزارت آموزش پرورش قرار گیرد.

 


احمدی سنگری بر لزوم توجه به  فرهنگ و اخلاق در دانشگاهها اشاره کرد و گفت: باید نسبت به جذب افراد شایسته در هیئت علمی دانشگاه ها بیش از گذشته توجه کرد.

 

نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام با اشاره به ظرفیت های گیلان اذعان کرد: ایجاد فرصت تحصیل برای دانشجویان خارجی در گیلان فراهم شود.

 


عضو مجمع نمایندگان گیلان بر تقویت دانشکده کشاورزی در گیلان تاکید کرد و اظهارداشت: برنامه ریزی در دانشگاه ها باید به گونه ای صورت  پذیرد تا پایان نامه های هدفمند و کاربردی ارائه شوند.

کد خبر 1094688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha