استقبال جوانان کانون از برگزاری کلاس آموزش قرآن

یوسف پور ، گفت: خوشبختانه جوانان این کانون با شور و نشاط خاصی از کلاس آموزش قرآن و احکام با رعایت پروتکل های بهداشتی استقبال کردند.

افشین یوسف پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: برنامه های کانون بخاطر شیوع ویروس کرونا با  با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و محدود برگزاری می شود.

 

مسئول کانون  روستایی شهید سردار حمدالله دکامی قصرشیرین افزود: برگزاری مراسمات مذهبی ، جشن ها و اعیاد مختلف ، شب های احیاء و برگزاری مراسم ایام محرم همراه با مداحی و نوحه خوانی با حضور اعضا کانون برگزار شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: کلاس های آموزش قرآن و احکام با استقبال خوبی روبرو بود و به همین خاطر با رعایت پروتکل های بهداشتی این کلاس برگزار ودرحال فعالیت است.

 

یوسف پور تصریح کرد:  با توجه به اینکه کرونا بسیاری از برنامه ها را تعطیل کرده و دچار ناراحتی بچه ها شد ما یک اردوه یکروزه با رعایت تمامی پروتکل ها در فضای باز منطقه ریجاب برای جوانان و اعضای کانون تدارک دیدم که بسیار خوشحال شدند.


 

مسئول کانون  روستایی شهید سردار حمدالله دکامی قصرشیرین با اشاره به شرکت در طرح ایران قوی اظهار کرد: متاسفانه به دلیل کرونا و برخی مشکلات نتوانستیم در این رویداد عظیم و بسیار مهم شرکت کنیم.

 

وی در پایان گفت:  از ابپدای شروع ویروس کرونا طی چندین مرحله با کمک و همکاری اعضا روستا را ضد عفونی و گند زدایی کردیم تا ویروس کرونا نتواند در روستا رخنه کند.


 

 

کد خبر 1094699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha