کرونا هراسی از برنامه های صهیونیسم جهانی است/ ابعاد اجرایی سند توسعه ۲۰۳۰ دیده می شود

حجت الاسلام کشوری با اشاره به ضرورت نقش آزاداندیشی و اتکاء به دانش بومی در جریان مقابله با ویروس کرونا گفت: کرونا هراسی یکی از برنامه های صهیونیسم جهانی با هدف کاهش جمعیت است.

« حجت الاسلام علی کشوری» در حاشیه نشست بررسی ابعاد طرح واکسیناسیون که شامگاه روز گذشته سه شنبه ۲۳ شهریور در پارک شهیدان نژادفلاح برگزار شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: خودباوری، آزاداندیشی و اتکاء به دانش بومی اساسی ترین محورهای مقابله با ویروس منحوس کرونا است. 

 

دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی افزود: دشمنی و عناد صهیونیسم جهانی علیه مسلمانان به ویژه مردم ایران مسئله ای نیست که بتوان آن را کتمان کرد، به ویژه آنکه بارها و بارها عناد و دشمنی آنان دیده شده است. 

 

به گفته وی، مسئله کنترل جمعیت یکی از مسائلی است که سازمان بهداشت جهانی به ایران و دیگر کشورهای اسلامی تحمیل کرده است و هر تدبیری که برای حوزه سلامت در نظر گرفته می شود باید دقت نظر در آن وجود داشته باشد؛ این در حالی است که در بسیاری از مسائل شاهد اجرای سند ۲۰۳۰ هستیم. 

 

وی با اشاره به اهمیت قرنطینه گسترده در ایران بیان کرد: یکی از عناصر اساسی در جریان کرونا نقش ویژه اصحاب رسانه است که به نوبه خود با جریان سازی هدفمند به منظور تبیین و تشریح ابعاد کرونا هراسی که با طرح ریزی دشمنان انجام شده است باید زمینه آگاه سازی مردم را فراهم کنند.

 

حجت الاسلام کشوری با اشاره به اهمیت حفظ سلامت و بهداشت آحاد جامعه اظهار کرد: کرونا هراسی یکی از برنامه های صهیونیسم جهانی با هدف کاهش جمعیت است در جریان این هدف دشمنان همواره ساز و کارهای مرتبط با این هدف را برنامه ریزی کرده اند. 

 

دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی خاطرنشان کرد: بهره مندی از طب اسلامی یکی از شاخص های اساسی در جریان فتنه بیماری منحوس کرونا است؛ طب اسلامی می تواند زمینه کاهش تلفات ناشی از کرونا را ایجاد کند. 

 

 

 

کد خبر 1094719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha