دولت‌ها خود را با خواست عدالتخواهی ملت‌ها وفق دهند

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه امروزه هیچ ملتی بی عدالتی و ظلم را بر نمی‌تابد، گفت: دولت‌ها باید خود را با خواست عدالت‌خواهی ملت‌ها وفق دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز(۲۴ شهریور) در مراسم بدرقه اولین موکب اعزامی بیرجند به کشور سوریه به مناسبت اربعین حسینی اظهار کرد: باطن افراد هویت واقعی آنها را نشان می دهد و برخی از هر فرصتی برای کشتن انسان‌ها، خیانت و آواره‌کردن زن‌ها و کودکان در راستای منافع خود استفاده می‌کنند.

 

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان‌ جنوبی گفت: این افراد ظالم از هر موجوی بدتر هستند، اما در مقابل آنان پیروان مکتب انبیاء الهی قرار دارند که براساس ایمان، با به دست آوردن هر فرصتی کارشان محبت، الفت، انسان دوستی، بندگی خدا و کمک به مخلوقات است.

 

وی با بیان اینکه دوران آخرالزمان با همه شرایط سخت و سنگینی که در عرصه تقابل حق و باطل وجود دارد، یکی از محسنات آن انفجار اطلاعات است، ادامه داد: در این ایام کسی نمی‌تواند بگوید که من نمی دانستم مگر آنکه نخواهد؛ بنابراین همه می توانند ماهیت واقعی انسان ها را شناسایی کند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به نقش سفر حضرت زینب (س) برای انتقال پیام کربلا، افزود: پیام کربلا هم برملا کردن ماهیت انسانهای ظالم و فاسدی مثل یزید بود.

 

امام جمعه بیرجند بیان کرد: غافله کربلا در طول ۱۴۰۰ سال هیچ وقت تعطیل نشده است و انقلاب اسلامی ما هم گوشه‌ای از آن پیام است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه دشمنان هر کجا ورود پیدا کردند، با تهدید و تخریب کار خود را پیش بردند، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در نامه ای به فرزندانش می‌گوید: «این راه را انتخاب نکردم که آدم بکشم، تو می‌دانی من قادر به دیدن بریدن سر مرغی هم نیستم. من اگر سلاح به دست گرفته‌ام برای ایستادن در مقابل آدم‌کشان است نه برای آدم کشتن».

 

وی افزود: دشمنان با هدف ظلم، تخریب و کشتار و خون ریزی می‌جنگند  اما مبارزه و دفاع ما برای صلح و حفظ جان انسان‌ها است که این دو با هم ۱۸۰ درجه فرق دارد.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه ما همواره پشتیبان ملت‌ها در عراق و سوریه و افغانستان هستیم، تأکید کرد: دولت‌ها باید خودشان را با ملت‌ها و ملت‌ها با عدالت خواهی وفق دهند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در دوران کنونی دیگر هیچ ملتی بی عدالتی و ظلم را بر نمی‌تابد که این مسئله را در کشورهای اروپایی و در اعتراضات مردم فرانسه به خوبی می‌توان مشاهده کرد.

کد خبر 1094730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha