باید یک انقلاب کار فرهنگی در شهرستان عنبرآباد ایجاد شود 

حجت الاسلام حمید بامری گفت: باید یک انقلاب کار فرهنگی در شهرستان عنبرآباد ایجاد شود و با جذب جوانان و مشارکت ایشان در مسائل دینی و فرهنگی کار پیش برود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۲۴ شهریور ماه رئیس اداره تبلیغات اسلامی عنبرآباد با حجت الاسلام بامری امام جمعه جدید شهرستان عنبرآباد دیدار و گفت ‌و گو کردند.


حجت الاسلام «حمید بامری» در این دیدار، گفت: اداره تبلیغات اسلامی جهش و حرکت های تبلیغی و معنوی خوبی را آغاز کرده است.


امام جمعه جدید عنبرآباد وحدت و هم افزایی بین شبکه مبلغین برای دفاع از دین را وظیفه اداره تبلیغات دانست و افزود: این وظیفه ای سنگین است و باید یک انقلاب کار فرهنگی در شهرستان عنبرآباد ایجاد شود و با جذب جوانان و مشارکت ایشان در مسائل دینی و فرهنگی کار پیش برود.


وی بیان کرد: اصلی ترین کار ما نیرو سازی و تربیت نیروی انسانی برای دفاع ار شعائر الهی است.


حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: کارکرد های مساجد و اعتلای مسجد بایستی در حد اعلا قرار بگیرد و این تلاش مجاهدت، تعامل، صبر و انگیزه لازم را نیاز دارد و قطعا نتیجه آن بزرگ است.


امام جمعه جدید عنبرآباد وحدت اظهار کرد: دوستان اداره تبلیغات اسلامی که از ایشان شناخت داریم جهادی پرتلاش و وابسته به میز نیستند.


وی تصریح کرد: شبکه مبلغین در راستای شناخت آسیب ها، ارائه راهکارها و عملیاتی کردن راه کارهای حل معضلات فرهنگی و اجتماعی به حد توان، باید راه اندازی شود.


حجت الاسلام بامری در خاتمه تاکید کرد: شناسایی مشکلات مبلغین در حوزه تبلیغی، داشتن برنامه های جذاب در کارهای فرهنگی می تواند کارها را جلو ببرد.

کد خبر 1094771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha