انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در مهاباد

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات و کشف۳۱ قبضه سلاح جنگي و شکاری غیر مجازدر شهرستان مهاباد، خبر داد.

«سردارخرم نیا»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اشخاصی به هویت معلوم درزمینه قاچاق و فروش سلاح درسطح مهاباد بنا به حساسیت آن رسیدگی به موضوع به صورت ویژه دردستور کار ماموران پليس امنيت عمومي این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و درنهایت موفق شدند یکی از متهمان را شناسایی و پس از کسب مجوزقضایی؛ طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش در یکی از روستاهای اطراف مهاباددستگیر کنند.

سردار خرم نیا در ادامه گفت: در بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهم؛ تعداد۲۵ قبضه سلاح جنگی کلت، ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف  و ۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز با هزار فشنگ جنگی و ۳۴ تیغه خشاب کلت کمری کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به قاچاق سلاح و فروش آن با همکاری چند نفر دیگر از همدستانش معترف شد؛ تصریح کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کد خبر 1094786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha