بزرگ ترین دغدغه سید حسن نصرالله تامین زندگی شرافتمندانه برای مردم لبنان است

شیخ «حسام العیلانی» از روحانیون اهل تسنن لبنان ضمن اشاره به تأمین سوخت لبنان از سوی ایران گفت: تمام دغدغه سید حسن نصرالله کاستن رنج ملت لبنان و تأمین زندگی شرافتمندانه برای آنهاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العهد»، شیخ حسام العیلانی، امام جماعت مسجد الغفران شهر صیدا در جنوب لبنان تأکید کرد که سید حسن نصرالله هر آنچه را انجام می دهد برای خدمت به لبنانی ها است و می خواهد کشور را از بحران به ویژه بحران سوخت نجات دهد در حالی که دولت برای این کار در برابر مردم خود مسئول است.

 

وی در بیانیه ای آورده است:  مشخص است که برخی لبنانی‌ ها حتی قبل از اینکه سید نصرالله سخنرانی خود را به پایان برساند به سرعت از او انتقاد می‌کنند. این افراد خیر لبنان را نمی‌ خواهند و جماعتی شکست خورده هستند که فقط زبان اشتباه انتقاد را بلد هستند.

 

شیخ العیلانی در ادامه افزود: بزرگ ترین دغدغه سید حسن نصرالله این است که چگونه از رنج مردم بکاهد و کاری بکند که مردم دور از تحقیر و ستم  زندگی شرفتمندانه ای داشته باشند.

 

سید حسن نصرالله دوشنبه شب اعلام کرد که نخستین کشتی حامل سوخت ایران برای کمک به کاهش بحران سوخت لبنان روز یکشنبه در بندر «بانیاس» سوریه لنگر انداخته تا محموله آن از  آنجا وارد لبنان شود و ساز و کار انتقال سه کشتی سوخت دیگر هم از ایران انجام شده که یکی از آنها هم در مسیر رسیدن به سوریه برای انتقال سوخت آن به لبنان است.

کد خبر 1094836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha