آغاز واکسیناسیون متولدین ۷۰ در خراسان جنوبی با ثبت نام در سامانه سلامت

دهقانی فیروزآبادی گفت: متولدین سال ۱۳۷۰ با ثبت نام در سامانه سلامت می‌توانند واکسن خود را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد دهقانی فیروزآبادی» امروز(۲۴ شهریور) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد: در حال حاضر امکان ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا متولدین ۱۳۷۰ و قبل از آن نیز امکان ثبت‌نام در سامانه سلامت را دارند و می‌توانند واکسن خود را دریافت کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: افراد ۳۰ سال به بالا با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir زمان و محل دریافت واکسن را بلافاصله خود انتخاب کنند و برای این کار، نیازی به داشتن پرونده بهداشت نیست.

 

وی با اشاره به اینکه مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در بیرجند همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۹ فعال است، خواست کرد: افراد براساس زمان و مکانی که برای تزریق واکسن انتخاب کرده‌اند، به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

 

دهقانی فیروزآبادی در ادامه افزود: تا کنون ۲۵۱ هزار و ۲۸۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۵۰ هزار و ۵۹۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در استان به ۴۰۱ هزار و ۸۷۶ دُز رسیده است.
 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عنوان کرد: در حال حاضر ۳ شهر بیرجند، طبس و نهبندان در وضعیت قرمز، ۶ شهر فردوس، قاین، بشرویه، سرایان، درمیان، زیرکوه در وضعیت نارنجی و ۲ شهر خوسف و سربیشه در وضعیت زرد قرار دارند.
 

کد خبر 1094839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha