ترس صهیونیست‌ها از همکاری مقاومت عراق با فلسطینی ها

یک روزنامه عبری زبان در گزارشی از ترس و نگرانی رژیم صهیونیستی و آمریکا نسبت به همکاری گروه های مقاومت عراقی با فلسطینی ها پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المعلومة، روزنامه عبری زبان «جروزالم پست» در گزارشی نوشت: محافل آمریکایی و صهیونیستی از همکاری احتمالی بین گروه های مقاومت عراق و جنبش های مقاومت فلسطین مانند حماس و جهاد اسلامی علیه اشغالگری صهیونیست ها در منطقه  نگران هستند.

 

در این گزارش آمده است:«بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در کنفرانس سالانه موسوم به «مبارزه با تروریسم» هشدار داد که مهم ترین ابزار مورد استفاده مقاومت پهپاد هایی است که هزاران کیلومتر می پیمایند، همچنین صدها پهپاد در یمن، عراق و لبنان وجود دارد. تلاش ها برای انتقال دانش مورد نیاز برای تولد پهپاد به غزه انجام می گیرد.

 

این روزنامه عبری در گزارش خود آورده است: قدرت گروه های مقاومت در عراق پس از شکست عناصر گروهک تروریستی داعش درحال افزایش است و در حمایت و تقویت مسایل منطقه و در رأس آن مسئله فلسطین نقش دارند. این مسئله باعث شده است که آمریکایی ها احساس نگرانی کنند و در اظهارات حمایت گرانه آمریکا از رژیم صهیونیستی در منطقه دیده می شود، همچنین این نگرانی باعث شده تا حملات آمریکا و صهیونیستها به پایگاه های گروه های مقاومت افزایش یابد.

 

در این گزارش آمده است: احزاب عراقی موجود در ائتلاف الفتح در پارلمان عراق از فلسطینی ها حمایت می کنند. حملات به نیروهای آمریکایی در عراق و نیروهای آمرکیایی در نزدیکی میدان نفتی عمر در منطقه دیرالزور سوریه و مناطق دیگر در شرق سوریه افزایش یافته است و این مسئله بیانگر قدر شبکه تهدید و تکامل و توسعه آن است.

 

براساس این گزارش، قدرت جنبش انصارالله در یمن که به قابلیت موشک بالستیک دور برد و پهپاد دست پیدا کرده، افزایش یافته است. از این پهپادها و موشک ها برای هدف قراردادن شرکت آرامکو و تاسیسات انرژی دیگر در عربستان استفاده کرده اند. جنبش انصارالله ممکن است پهپادهایی که بتواند رژیم صهیونیستی را تهدید کند، بسازد.

کد خبر 1094892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha