عملیات اجرایی نخاله‌ برداری و پاکسازی روستاهای مسیر شلمچه آغاز شد

غلام زاده از آغاز عملیات اجرایی مرحله جدید پروژه بزرگ نخاله‌ برداری و پاکسازی روستاهای مسیر شلمچه با حمایت بنیاد علوی خبر داد و گفت: محوریت اجرای این طرح با مشارکت مردمی انجام می شود.

«محمود غلام‌ زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: در فاز نخست پروژه‌های عمرانی نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر، مرحله مقدماتی پروژه بزرگ نخاله‌برداری و پاکسازی معابر شهری و روستایی با پوشش مناطقی همچون کوی مولوی، روستای شنه‌محرزی، آلبونایی و کوی سوم‌خرداد از نیمه شهریورماه آغاز شد.

 

معاون زیرساخت نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر افزود: در مرحله جدید از عملیات اجرایی پروژه نخاله‌برداری، به دلیل درخواست‌های مردمی اهالی روستاهای مسیر شلمچه، روستاهایی همچون شهرک سوم، عریض، سوره، پل نو، جدیده، دربند غربی، شهرک سادات، مصلاوی و سرحانیه واقع در این مسیر تحت پوشش این پروژه قرار می‌گیرند.

 

وی تصریح کرد: همچنین در این پروژه بیش از ٣٠ دستگاه ماشین‌ آلات سنگین شامل ۱۰ دستگاه لودر، ۲۰ دستگاه کمپرسی، ۲ دستگاه بیل بکهول و یک دستگاه گریدر فعال است.

 

غلام زاده با اشاره به اینکه این پروژه بزرگ با حمایت بنیاد علوی، بازوی محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در این شهرستان عملیاتی شده است عنوان کرد: در فاز نخست پروژه نخاله‌برداری و پاکسازی معابر عمومی، اکیپ‌هایی سیار به‌ منظور رسیدگی به درخواست‌های مردمی برای پاکسازی مناطق مختلف شهری خرمشهر نیز فعال شدند.

 

وی محوریت اجرای این طرح را با مشارکت مردمی عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا علاوه بر کانون‌های پیشرفت فعال در مناطق هدف نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر، اهالی مناطق مختلف این شهرستان ضمن استقبال از پروژه به مشارکت با عوامل این نهاد در جهت اجرای هرچه بهتر پروژه نخاله‌برداری و پاکسازی محله‌محور پرداختند.

 

معاون زیرساخت نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر از آمادگی این نهاد برای تعریف مراحل جدید پروژه در دیگر مناطق شهرستان خرمشهر خبر داد و تاکید کرد: شهروندان خرمشهری می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۹۰۲۱۱۱۱۴۸۸ درخواست‌های خود را ارسال و در صورت آمادگی اهالی مناطق مختلف برای مشارکت در این پروژه، مراحل جدید نخاله‌برداری و پاکسازی معابر عمومی در مناطق درخواستی عملیاتی می‌شود.

 

کد خبر 1094914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha