تزریق ۹۴ هزار و ۹۲۷ دوز واکسن کرونا در فارس طی ۲۴ ساعت گذشته

همتی گفت: ۹۴ هزار و ۹۲۷ دوز واکسن کرونا طی شبانه روز گذشته در استان فارس تزریق شده و تاکنون ۲میلیون و ۵۱۳ هزار و ۷۲۸ دوز واکسن کرونا در فارس به جامعه هدف تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (چهارشنبه 24 شهریور) در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار کرونا در فارس گفت: با انجام تست های تشخیصی کرونا در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا، آمار قطعی مبتلایان به 429 هزار و 948 نفر اعلام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در 24 گذشته، 10 بیمار مبتلا به کرونا در فارس فوت کردند و آمار فوتی های فارس به ۶ هزار و 477 نفر رسید.

وی اعلام کرد: از سه هزار و 71 بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان فارس بستری هستند حال 312 نفر وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

این مقام مسئول با اشاره به آمار بهبودیافتگان کرونا در استان عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا 378 هزار و 571 نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

معاون بهداشت این دانشگاه تصریح کرد: مرکز واکسیناسیون «حسینیه ثارالله (ع)» شیراز به صورت شبانه روزی شده و در پی دریافت سهمیه قابل توجه واکسن کرونا از سوی وزارت بهداشت، این مرکز واکسیناسیون بدون هیچ تعطیلی فعالیت دارد.

وی اعلام کرد: ۹۴ هزار و ۹۲۷ دوز واکسن کرونا طی شبانه روز گذشته در استان فارس تزریق شده و تاکنون 2میلیون و ۵۱۳ هزار و ۷۲۸ دوز واکسن کرونا در فارس به جامعه هدف تزریق شده است.

کد خبر 1094955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha