مانور بازگشایی مدارس ۲۹ شهریور در دزفول برگزار می شود

محمدی خباز از برگزاری مانور بازگشایی مدارس در تمام مدارس شهرستان دزفول به منظور ایجاد آمادگی برای شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «رضا محمدی خباز» امروز در جلسه کارگروه منطقه ای پروژه مهر 1400 اظهار کرد: به منظور آمادگی لازم جهت بازگشایی مدارس و نواختن زنگ شکوفه ها در 31 شهریور و زنگ بازگشایی مدارس در روز 3 مهر، مانور بازگشایی مدارس در تاریخ 29 شهریور در تمام مدارس شهرستان دزفول برگزار می شود.

 

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش دزفول با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در راستای تحقق اهداف پروژه مهر 1400 افزود: تاکنون بیش از 30 هزار مترمربع رنگ آمیزی مدارس و سه هزار میز و نیمکت دانش آموزی توسط کارگروه تعمیر و تجهیز صورت گرفته و همچنین برای دانش آموزان مناطق محروم نیز بیش از پنج هزار بسته نوشت افزار آماده شده است.

 

وی کمبود نیروی آموزشی را یکی از مسائل مهم دانست و اضافه کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در تلاش هستیم تا قبل از آغاز سال تحصیلی هیچ کلاس بدون معلم نداشته باشیم و از تمام توان و ظرفیت شهرستان جهت بازگشایی مدارس نیز بهره خواهیم برد.

 

رضا محمدی خباز با بیان اینکه نتایج مرحله کشوری هفدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر سال تحصیلی 1400-1399 در بخش مقالات مشخص شد تصریح کرد: غلامرضا ادبی مهذب، دبیر علوم اجتماعی مدارس شهرستان دزفول توانست رتبه اول کشوری را در این بخش به دست آورد و بار دیگر افتخار زرینی را در کارنامه درخشان عملکرد آموزش و پرورش دزفول رقم زند.

 

وی در پایان ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به جامعه فرهنگیان، از تلاش های مستمر حوزه معاونت آموزش متوسطه به خصوص کارشناسی گروه های آموزشی تقدیر و تشکر کرد.

 

کد خبر 1094959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha