کیفیت ، کمیت و توزیع آرد در انزلی مناسب نیست

میرغضنفری کیفیت، کمیت و توزیع سهمیه های آرد در شهرستان بندرانزلی را نامناسب اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، «سید اسماعیل میرغضنفری » امروز (چهارشنبه، 23 شهریور ) در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان انزلی تصریح کرد: در این رابطه نانوا، صنف، توزیع کننده و مصرف کننده همه ناراضی هستند به همین مظور ضروری است جلساتی با حضور زیر مجموعه های اصلی برگزار و علل و راهکارهای رفع این مشکلات بررسی شود.

 

فرماندار انزلی درخصوص نانوایی هایی که امتیاز خود را اجاره داده اند گفت: این افراد باید فرم و تکالیف مباشرت را تکمیل کرده و اداره اماکن نیز نسبت به تعیین سلامت این افراد اقدام کنند در غیر اینصورت امتیاز نانوایی به شخص ثالثی واگذار خواهد شد

 

وی ادامه داد: نانوایی های شهرستان در ساعات اولیه صبح (6:30 ) کار خود را آغاز نمی کنند و این امر شاید یکی از دلایل عدم کیفیت لازم نان در این شهرستان باشد.

 

وی اعمال جریمه های فعلی را به طور کامل بازدارنده ندانست و افزود: افراد خاطی جریمه ها را در مدت زمان کوتاهی از طرق مختلف از مصرف کننده اخذ می کنند. اگر نانوایی جوش شیرین مصرف می کند و سلامت مردم را به خطر می اندازند باید با تنظیم و ارسال گزارشی برای دادستانی و تعزیرات این شهرستان برخورد لازم صورت گیرد و در صورت اصرار بر خطا واحد صنفی تعطیل شود.

 

میرغضنفری درخصوص واحدهای صنفی فاقد پروانه نیز گفت: این واحدها مانند افراد بی شناسنامه هستند که باید از طرق اتاق اصناف و با نظارت تعزیرات در مدت زمان کمی در خصوص تعیین وضعیت این واحدها اقدام شود.

 

وی به واکسیناسیون اصناف مختلف با اولویت نانوایی ها اشاره و تاکید کرد: انزلی با استقرار یک سوم مهمانپذیرهای استان گیلان در این شهرستان صنف بزرگ جامعه هتلداران را دارد اما تاکنون دستوری برای واکسیناسیون این قشر ابلاغ نشده است.

 

میرغضنفری تصریح کرد: فرمانداری بندرانزلی درصدد است سهمیه واکسن شهرستان را افزیش دهد تا نسبت به واکسیناسیون نانوایان و صنوف مختلف اقدام شود.

 

فرماندار انزلی از گشت بازرسی ستاد تنظیم بازار شهرستان خواست با توجه به شروع سال تحصیلی و بازگشایی مدارس نظارت بیشتری بر فروشگاه های لوازم التحریر داشته باشند.

 

 وی خاطر نشان کرد: در جلسات آتی دلایل اجرا و عدم اجرایی شدن مصوبات ستاد تنظیم بازار مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

  

 

کد خبر 1094971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha