برگزاري جلسه هماهنگی برنامه‌های اربعین حسینی شهرستان پردیس

جلسه هماهنگی برنامه‌های اربعین حسینی سال ۱۴۰۰ شهرستان پردیس در دفتر امام جمعه و با حضور مسئولين برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه هماهنگی برنامه‌های اربعین حسینی با حضور امام جمعه شهرستان پردیس و تعدادی از مسئولین، روحانیون و ائمه جماعات در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام سيد حسين حسيني امام جمعه شهرستان پرديس ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن(ع) اظهار داشت: کسی که در دلش با امام حسین(ع) هست قطعاً جامانده محسوب نمیشود. همه دوست دارند به نوعی به ساحت مقدس امام حسین(ع) ابراز ارادت کنند، و این نشان از عشق و علاقه بی پایان به اهلبیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) بخصوص سرور و سالار شهیدان است.

امام جمعه شهرستان در ادامه افزود: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان بمدت ۲سال برگزار شد و علیرغم کم و کاستی هایی که داشت به خوبی مدیریت و اجرایی گردید.

حجت الاسلام حسيني بيان كرد:‌ البته نگاه های تخریبی که از بیرون به شهرستان ما وجود دارد باید خنثی شود. قطعاً با اتحاد و همدلی که در برگزاری نماز عید فطر و راهپیمایی ۲۲بهمن در شهرستان شاهد بودیم، امسال نیز مراسم پیاده روی اربعین حسینی به فضل الهی و با همت مردم و مسئولین، باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

کد خبر 1095006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha