۳۱ شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رودو

تشرینی ۳۱ شهریور را آخرین مهلت ارسال آثار به سومین دوره جشنواره سراسری نمایش نامه‌نویسی رودو اعلام کرد.

«شاپور تشرینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: ۳۱ شهریور آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در سومین دوره جشنواره سراسری نمایش نامه‌نویسی رودو است.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا افزود: بندر آستارا- بلوار خرمشهر- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیرخانه سومین جشنواره سراسری نمایش نامه‌نویسی رودو است.

 

وی با بیان‌اینکه موضوع جشنواره آزاد است، تصریح‌کرد: متونی که بر غنای فرهنگی، بازتاب مشکلات امروز جامعه، مضامین بومی و فولکلور و اخلاقی توجه کنند در اولویت هستند.

 

تشرینی با اشاره به شرایط شرکت در جشنواره، گفت: هر نمایش نامه‌نویس مجاز به ارسال ۲ اثر است و آثار ارسالی نباید قبلا در جشنواره دیگری شرکت کرده باشد.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا افزود: ارسال سه نسخه از اثر به صورت پرینت شده و یک حلقه فشرده در قالب PDF به همراه خلاصه اثر، بیوگرافی و یک قطعه عکس از نویسنده اثر به صورت پستی و همچنین ارسال فایل اثر به شماره واتساپ ۰۹۱۱۶۱۷۴۷۳۳ مدارک مورد نیاز برای شرکت در جشنواره رودو است.

 

تشرینی خاطرنشان‌کرد: سومین جشنواره سراسری نمایش نامه‌نویسی رودو به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1095008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha