برگزاری مسابقه «مکتب حاج قاسم سلیمانی» در آستارا

دوزنده از برگزاری مسابقه «مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در شهرستان آستارا خبر داد.

«نوید دوزنده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: مسابقه «مکتب حاج قاسم سلیمانی» به مناسبت هفته دفاع مقدس در آستارا برگزار می‌‌شود.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید نژند نقیب‌زاده آستارا با بیان‌اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه باید متن وصیت‌نامه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را بخوانند، افزود: مهلت شرکت در مسابقه و ارسال پاسخ‌نامه ۳۱ شهریور لغایت ۷ مهرماه سال جاری است.

 

وی تصریح‌کرد: افرادی که می‌خواهند در مسابقه «مکتب حاج قاسم سلیمانی» شرکت کنند جهت دریافت و یا تحویل پاسخ‌نامه می‌توانند به صورت حضوری به حوزه مقاومت شهید نژند نقیب‌زاده شهری آستارا مراجعه کنند.

 

دوزنده با اشاره به اینکه این مسابقه به منظور پاسداشت نقش محوری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شکل‌گیری جبهه مقاومت و دفاع از حریم اهل بیت، کشورها و مردم منطقه و مقابله با عملکرد ضد انسانی و ضد امنیتی داعش برگزار می‌شود، گفت: به نفرات برتر مسابقه لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید نژند نقیب‌زاده آستارا خاطرنشان‌کرد: آدرس دریافت سوالات در پیام‌رسان‌های روبیکا، ایتا و سروش  @m_astara و نشانی ارسال پاسخ‌نامه در پیام‌رسان‌های روبیکا، ایتا و سروش@admin_astara است.

کد خبر 1095009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha