کشف و معدوم سازی بیش از ۱۰ تُن مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد در شیروان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شیروان از کشف و معدوم سازی مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد توسط تیم های گشت بهداشت محیط و حرفه ای خبر داد.

«سیده معصومه هاشمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: در چند روز اخیر اقدامات بسیار متنوع و همه جانبه ای در قالب نظارت بر پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و کنترل تجمعات به منظور قطع زنجیره انتقال این بیماری جهت نظارت جامع بر رعایت بهداشت فردی، بهداشت مواد غذایی و اماکن عمومی و پسماند صورت گرفته است.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: در بازدیدهای شیفت صبح و عصر ضمن انجام بازرسی های معمول و مشاهده تخلفات بهداشتی با متخلفین برخورد لازم انجام و در این راستا با حضور نمایندگان ادارات و سازمان ها، دادستانی و فرمانداری، اداره صمت، پلیس امنیت، راهنمایی و رانندگی و حراست طی مراسمی، بیش از  10 تن مواد غذایی فاسد و با مشخصات جعلی و تاریخ گذشته که از سطح شهرجمع آوری شده بود بارگیری و در سایت زباله شهرستان با رعایت موازین بهداشتی معدوم شد.

 

 

هاشمی با بیان اینکه این مواد غذایی فاسد پس از ثبت در سامانه کشوری وزارت بهداشت و درمان معدوم شد، اضافه کرد: لبنیات، کنسرو، روغن، رب گوجه فرنگی و موادغذایی پروتئینی و انواع مواد غذایی خشک از جمله مواد معدوم شده بود.

 

 

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1095042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha