بازماندن بیش از ۲۰۰ دانش ‌آموز ورودی پایه اول جهرم از تحصیل به سبب ترس از کرونا

نیکفر گفت: در سال گذشته بیش از ۲۰۰ دانش آموز ورودی پایه اول در شهرستان جهرم به خاطر ترس از بیماری کرونا از تحصیل بازمانده اند که در سال تحصیلی پیش رو توانسته ایم تعداد زیادی از این افراد را در مدارس ثبت نام کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی نیکفر»، امروز (پنجشنبه ۲۵ شهریور) در جلسه شورای آموزش و پرورش جهرم با اشاره به تفکیک حدود ۱۵ مدرسه و دوره ای کردن تعداد زیادی از مدارس در شهرستان جهرم گفت: مناسب سازی فضا، امکانات و برنامه ها متناسب با جنسیت دختر و پسر در مدارس شهرستان در حال انجام است.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم افزود: دوره ای شدن مدارس ابتدایی و مناسب سازی ساختمان ها در بسیاری از مدارس ابتدایی شهر انجام شده است.

 

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۲۰۰ دانش آموز ورودی پایه اول در شهرستان جهرم به خاطر ترس از بیماری کرونا از تحصیل بازمانده اند که در سال تحصیلی پیش رو توانسته ایم تعداد زیادی از این افراد را در مدارس ثبت نام کنیم.

 

نیکفر خاطرنشان کرد:‌ با تمام همراهی که خیران، اداره کل نوسازی مدارس و بنیاد برکت در امر مدرسه سازی داشته اند، باز هم از نظر فضاهای آموزشی در تنگنا هستیم که همت بیشتر مسئولین شهر و خیران برای تخصیص زمین های آموزشی و ساخت مدرسه را می طلبد.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم در مورد لباس فرم دانش آموزان نیز عنوان کرد: انتخاب لباس فرم بر عهده شورای مدارس بوده اما توصیه کرده ایم که از رنگ ها و طرح های سال گذشته استفاده شود و هیچ اجباری برای انتخاب لباس فرم نباشد.

 

وی در پایان گفت: لازم است در مدارسی که لباس فرم ندارند، دستور العمل حجاب و عفاف دانش آموزی رعایت شود.

کد خبر 1095050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha