کارگاه «آموزش کاریکاتور» در جهرم برگزار شد

سروش گفت: کارگاه آموزش کاریکاتور با عنوان «رسانه کاریکاتور» به همت کانون بسیج هنرمندان جهرم برگزار شد.

«مهدی سروش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برگزاری کارگاه های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری از جمله فعالیت های کانون بسیج هنرمندان بوده که این مهم در شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار شد.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی از سوی کانون بسیج هنرمندان جهرم برنامه ریزی شده که از جمله آن برگزاری کارگاه های آموزشی ادبی و هنری است.

 

وی بیان کرد: بدین منظور با برنامه ریزی های انجام شده کارگاه آموزش «کاریکاتور» برای علاقمندان به این رشته برگزار شد که شرکت در این کارگاه برای افراد و گروه های سنی آزاد است.

 

سروش عنوان کرد: این کارگاه آموزشی با عنوان «رسانه کاریکاتور» و در حاشیه برگزاری جشنواره هنری «عصر انتظار» از سوی کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم پایه ریزی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در کارگاه «رسانه کاریکاتور»، «سعید صادقی» هنرمند بین المللی عرصه کارتون و کاریکاتور به آموزش مقدماتی این هنر زیبا و جذاب پرداخت.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم با اشاره به استقبال هنرجویان و علاقمندان به هنر کاریکاتور و نقاشی برگزار شد، گفت: این برنامه امروز پنجشنبه 25 شهریورماه به صورت آنلاین برگزار شد.

 

 

کد خبر 1095082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha