حمایت خیرین اقدامی ارزشمند برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی خانواده زندانیان است

مدیرکل زندان‌های استان کردستان گفت: حمایت خیرین اقدامی ارزشمند برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی خانواده زندانیان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مراد فتحی مدیرکل زندان‌های کردستان در جمع خیرین شهرستان قروه اظهار کرد: چتر حمایتی انجمن با دستان پر مهر خیرین سایه بانی ارزشمند برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی خانواده زندانیان است.

 

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی خیرین عنوان کرد: با از دست دادن سرپرست خانواده‌های مزبور در معرض انواع فشارهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قرار می‌گیرند و تبعات ارتکاب جرم و تحمل حبس مجرمین، دامنگیر خانواده آنها می‌شود.

 

مدیرکل زندان‌های استان کردستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر و با تاکیدات ریاست سازمان زندان‌ها، اقدامات حمایتی ارزشمند و قابل تقدیری از خانواده زندانیان صورت گرفته است و رسالت هدف‌گذاری شده سازمان در سال جاری ما را بر آن داشت تا با همت و همراهی خیرینی نیک‌اندیش چون شما بتوانیم چتر حمایتی انجمن را برای حفاظت از حریم مقدس خانواده زندانیان آسیب‌پذیر بگسترانیم.

 

فتحی تاکید کرد: استمرار این مراقبت معنوی نیازمند همدلی خیرین و همراهی مسئولان دلسوز است که امیدواریم در آستانه شروع سال تحصیلی جدید بتوانیم از حمایت‌های خیرین همچنان برای اهداء بسته‌های معیشتی و کمک آموزشی بهره‌مند شویم.

 

در استانه بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید جلسه مجمع خیرین انجمن حمایت از زندانیان شهرستان قروه در سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور  فرماندار و امام جمعه شهرستان قروه و حضور ارزشمند تعداد 70 خیر نیک اندیش این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

در این جلسه با اهداء لوح سپاس از خیرین و حامیان خانواده آسیب پذیر زندانیان قدردانی شد.

کد خبر 1095103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha