اتاق بازرگانی فارس از ظرفیت های مهم در توسعه اقتصاد ورزش است

حاجی زاده گفت: اتاق بازرگانی فارس یکی از ظرفیت های مهم در توسعه اقتصاد ورزش است که با ارائه مشاوره تخصصی و ایجاد تعامل می تواند فضای مطلوبی برای ورزش و صنعت ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عباس حاجی ‌زاده»، در آئین تجلیل اتاق بازرگانی فارس از قهرمانان المپیک و پارا المپیک استان فارس گفت: صنعت ورزش از صنایع مهم در توسعه اقتصاد هر کشوری است اما هنوز در کشور ما این صنعت نهادینه نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: برای ایجاد صنعت ورزش با ضعف و یا عدم شفافیت قوانین مواجه هستیم و اتاق بازرگانی فارس یکی از ظرفیت های مهم در توسعه اقتصاد ورزش است که با ارائه مشاوره تخصصی و ایجاد تعامل می تواند فضای مطلوبی برای ورزش و صنعت ایجاد کند.

وی اضافه کرد: امیدواریم با اصلاح قوانین در حوزه اقتصاد ورزش کارهای بزرگی بدون انجام بروکراسی های طولانی اداری در حوزه ورزش کشور انجام شود.

حاجی زاده تاکید کرد: در استان فارس، بخش صنعت، سرمایه گذاری کمی در حوزه ورزش داشته است در حالی که قهرمانان ما در بالاترین آوردگاه های ورزشی جهان درخشیده و موجب عزت و اقتدار ملی شده اند.

خاطر نشان می شود، در این آئین از محمدعلی گرایی و محمدرضا گرایی در رشته کشتی، ساره جوانمردی و سمیرا ارم در رشته تیراندازی، علی اصغر جوانمردی و مهدی اولاد در دو و میدانی و مجتبی کمالی در بسکتبال با ویلچر که از استان فارس در رقابت های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو شرکت کردند، تجلیل شد.

 

کد خبر 1095110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha