اقدام هوشمندانه پلیس در جلوگیری از ورود محموله سنگین مرفین به استان کرمان و خروج آن از کشور

سردار ناظری گفت: قاچاقچیان قصد خروج محموله یک تن و ۲۰ کیلوگرمی مواد مخدر از نوع مرفین را به خارج از کشور داشتند که در اقدام عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری، پنجشنبه(۲۵ شهریور) در جمع خبرنگاران از کشف محموله یک تُنی مرفین در بامداد امروز خبر داد.



فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: قاچاقچیان قصد خروج محموله یک تن و 20 کیلوگرمی مواد مخدر از نوع مرفین را به خارج از کشور داشتند که در اقدام عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شد.
 

 



وی همچنین از دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد و بیان کرد: همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات اطلاعاتی از ورود این محموله سنگین به استان و قصد خروج آن مطلع شدند که با اقدام عملیاتی، یک دستگاه کامیون کشنده را توقیف و در بازرسی از جاسازی ماهرانه ای که توسط قاچاقچیان صورت گرفته بود، موفق به کشف این محموله شدند.
 

 



سردار ناظری با اشاره به اینکه راننده کامیون دستگیر و همکاران ما در ادامه جهت شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط با این پرونده در حال انجام ماموریت هستند؛ ادامه داد: این محموله مرفین با محموله ۱۰ تُنی تریاک برابری می کند.



 وی در پایان؛ اینگونه اقدامات پلیس را خدمت بزرگی به مردم استان کرمان و کشور است.

کد خبر 1095127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha