توزیع ۲۱هزار بسته کمک مومنانه در مازندران

حجت الاسلام محمدی لائینی از توزیع ۲۱هزار بسته کمک مومنانه به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)بین نیازمندان مازندران خبر داد و گفت:امید است مطابق سفارش مقام معظم رهبری برای حمایت از محرومان گام های موثرتری برداشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز (۲۵شهریور) در حاشیه ششمین مرحله رزمایش همدلی و احسان که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) مازندران در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار شد، به اقدامات انجام شده و در دست اجرای این ستاد در استان برای رفع نیاز محرومین و آسیب دیدگان کرونایی پرداخت و اظهار کرد:تهیه و توزیع بسته های معیشتی، تامین جهیزیه نوعروسان، تامین لوازم التحریر، اشتغال زایی و ... از جمله این اقدامات است.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با اشاره به اینکه دستگیری از دانش آموزان نیازمندان و کمک به ایتام و رفع موانع ادامه تحصیل آنها نیز مورد توجه است، افزود: خرسندیم در آستانه مهر تحصیلی به همت این ستاد ۷ هزار بسته لوازم التحریر در استان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه همواره شاهد کمک گروه‌های جهادی برای برپایی رزمایش کمک مومنانه در این دیار که به نوع دوستی و خیرخواهی زبانزد خاص و عام است، بوده و هستیم، گفت: امروز علاوه بر توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند استان، ۷ هزار بسته معیشتی و ۷ هزار بسته بهداشتی نیز بین نیازمندان دیار علویان توزیع خواهد شد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه ستاد اجرایی با توجه به شیوع کرونا به طور جدی در حوزه مقابله با این ویروس اقدامات بسیاری انجام داده است، خاطرنشان شد: امید است مطابق سفارش مقام معظم رهبری برای حمایت از محرومان گام های موثرتری برداشته شود.

کد خبر 1095134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha