شهید «محمد سنائی نوش آبادی» در گلزار شهدای نوش آباد آرام گرفت

پیکر شهید حاج محمد سنائی نوش‌آبادی با حضور مردم شهیدپرور شهرستان آران و بیدگل تشییع و در گلزار شهدای نوش آباد به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، پیکر جانباز سرافراز اسلام شهید «حاج محمد سنایی نوش آبادی» پس از برگزاری آیین تشییع در ناحیه مقاومت بسیج کاشان، حرم مطهر محمدهلال بن علی (ع) و امامزاده قاسم (ع) آران و بیدگل و اقامه نماز توسط امام جمعه نوش آباد بر پیکر مطهر شهید، در گلزار شهدای شهر شهیدپرور نوش آباد به خاک سپرده شد.

 

شهید «حاج محمد سنایی نوش آبادی» جانباز ۷۰ درصد که به ‌دلیل مجروحیت ناشی از گازهای شیمیایی مدت‌ها در بیمارستان بستری بود، بامداد سه شنبه ۲۳ شهریور پس از تحمل ۳۹ سال درد و رنج ناشی از جراحات شیمیایی در سن ۵۸ سالگی به لقاءالله پیوست.

 

حاج محمد سنایی نوش آبادی متولد پنجم فروردین سال ۱۳۴۲ است که در شهر نوش آباد از توابع آران و بیدگل دیده به جهان گشود و با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه های حق علیه باطل شتافت و سرانجام در دوم خرداد ۱۳۶۱ در جاده بصره خرمشهر به درجه رفیع جانبازی نائل شد.

این جانباز سرافراز بر اثر ترکش خمپاره از ناحیه دست راست و کمر مورد جراحت قرار گرفت و سرانجام روز گذشته بر اثر جراحات ناشی از هشت سال دفاع مقدس به خیل یاران شهیدش پیوست و آسمانی شد.

 

مراسم ترحیم و یادبود این شهید شامگاه پنج شنبه ۲۵ شهریور از ساعت ۲۱ در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) شهر نوش آباد برگزار خواهد شد./

کد خبر 1095152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha