بازدید وزیر بهداشت از وضعیت مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز از بخش های مختلف مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) شهر کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، امروز صبح دکتر بهرام عین‌اللهی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و سایر مسئولان درمانی استان از بخش ویژه بیماران مبتلا به کرونا بیمارستان امام رضا(ع)  بازدید و در جریان وضعیت موجود بیماران  و بیمارستان  قرار گرفت.

 

براساس این گزارش، در ادامه از به مرکز گلستان که بیمارستان تخصصی نگهداری بیماران مبتلا به کرونا رفت و  علاوه‌ بر گفتگو با کادر درمان با تعدادی از بیماران از نزدیک دیدار  و مشکلات و درخواست‌های آنان را مورد پیگیری قرار داد.

 

بهرام عین اللهی در جریان بازدید از مرکز گلستان  گفت: باید در زمان ورود و خروج مسافران از مرزهای کرمانشاه به کشور بخصوص در مرز ها حتما پروتکل های بهداشتی رعایت شود  و هرگونه موارد مشکوک با جدیت رصد و پیگیری شود.

 

گفتنی است ،مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) یکی از مراکز درمانی مجهز و پیشرفته غرب کشور است که از زمان شروع اپیدمی کرونا تاکنون به یک مرکز تخصصی بستری و مداوای بیماران مبتلا به ویروس کرونا تبدیل شده است و با تمام توان کادر درمان این مجتمع در حال فعالیت هستند.

 

همچنین،وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  امروز  پنجشنبه ۲۵ شهریور ماه به منظور بررسی وضعیت بیماری کووید ۱۹ و روند واکسیناسیون در استان وارد کرمانشاه شد و  از مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع)،  اورژانس این بیمارستان،بیمارستان گلستان به‌عنوان مرکز تخصصی بستری مبتلایان به کرونا و بررسی روند واکسیناسیون در ۲ مرکز دانشکده بهداشت و مرکز خودرویی ۱۵ خرداد بازدید کردند. 

 

لازم بذکر است ، از دیگر برنامه های سفره یک روزه  وزیر بهداشت در کرمانشاه بازدید از مرکز مراقبت ۱۶ ساعته سینا ، شرکت درجلسه ستاد کرونا استان کرمانشاه ، بازدید از مرکز جامع سرطان ، دیدار با مسئولان استانی و دانشگاهی خواهد بود.

 

کد خبر 1095159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha