حاشیه نگاری شبستان از دیدار قالیباف با کارگران و مردم بهشهر

کارگران و مردم شریف و سخت کوش شهرستان بهشهر در دیدار چهره به چهره با رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم توجه مسئولان به مسائل اقتصادی، درمانی و معیشتی، هزینه های تامین درمان و حق برخورداری از بیمه را از جمله مشکلات خود عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمدباقر قالیباف» که صبح امروز (پنجشنبه 25 شهریورماه) برای سخنرانی در یادواره شهدای بهشهر و سالگرد آیت‌الله «صابرجباری» نماینده فقید مازندران در مجلس خبرگان و  یادواره شهدای وزرا محله محمودآبادبه استان مازندران سفر کرده است، ابتدا از فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری مورد استقبال حجت الاسلام والمسلمین« محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران،‌استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دیار علویان قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از فرودگاه راهی بند اقتصادی امیرآباد بهشهر شد تا در جریان آخرین وضعیت فعالیت و مشکلات این حوزه قرار بگیرد.

در این بازدید «محمدعلی سعیدی پور» مدیر بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گزارشی از عملکرد این بندر ارائه کرد و رئیس مجلس شورای اسلامی را در جریان کم و کیف نحوه فعالیت های اقتصادی و مبادلات کالا در این بندر قرار داد.

 

البته رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید میدانی از بندر امیرآباد به دیدار چهره به چهره با کارگران و رانندگان کامیون پرداخت و از نزدیک در جریان دغدغه های این قشر از جامعه قرار گرفت.

یکی از کارگران حاضر در این دیدار خطاب به قالیباف از عدم داشتن امنیت شغلی، بکارگیری دائم، پرداخت حقوق و حق بیمه متناسب با تخصص و عدم توجه مسئولان شرکت ها به اهمیت فعالیتشان در این بندر گلایه کرد.

 

همچنین یکی از رانندگان کامیون نیز از عدم داشتن امنیت شغلی خود گفته و عنوان کردند که کارشان جابجایی کالا و محصولات صادراتی و وارداتی است، اما آنان را به عنوان راننده توریستی معرفی کرده اند، لذا حقوق و مزایا و حق بیمه شان متناسب با واقعیت نیست.

 

قالیباف در پایان بازدید میدانی از بندر امیرآباد، با کارکنان ناو جوشن و ناوچه کلاس قائم 1808 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز دیدار و گفت وگو کرد.

 

رئیس مجلس سپس با همراهی نماینده مردم بهشهر، گلوگاه و نکا در مجلس شورای اسلامی راهی گزار شهدای بهشت فاطمه سلام الله علیها این شهرستان شد و ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام این شهرستان شهیدپرور با مردم سخت کوش و پرتلاش این شهرستان هم صحبت شد.

یکی از مردم شریف بهشهر که حدود ۵سال به جهت بیماری همسر و فرزندش بین بیمارستان ها و مراکز درمانی درحال آمد و شد است با ابراز گلایه از عملکرد نامناسب برخی مسئولین شهرستانی و استانی جهت رسیدگی به خواسته های به حقش درخصوص درمان همسر و فرزند دلبندش،‌  خطاب  به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت به آبروی شهدا که برای سخنرانی در یادواره آنها در بهشهر حاضر شده اید به کار محرومین رسیدگی کنید. اجازه ندهید مردم برای گرفتن حق و حقوق خود بین ادارات پاس کاری شوند.

به گزارش شبستان،قالیباف تا دقایقی دیگر در یادواره شهدای بهشهر سخنرانی می‌کند.

کد خبر 1095172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha