شهید «سنایی نوش آبادی» اجر جانبازی را به شهادت در راه خدا پیوند زد

امام جمعه آران و بیدگل، نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در پیام های جداگانه ای شهادت جانباز سرافراز شهید«حاج محمد سنائی نوش آبادی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، امام جمعه آران و بیدگل، نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در پیام های جداگانه ای شهادت جانباز سرافراز شهید«حاج محمد سنائی نوش آبادی» را تسلیت گفتند.

 

امام جمعه آران و بیدگل در بخشی از پیام خود آورده است: پل شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهداء و ایثارگران با ورود به این گذرگاه درخشان برای شهید جاویدان باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به ارمغان آوردند. خبر شهادت جانباز بزرگوار شهید حاج محمد سنایی نوش آبادی که اجر ده ها سال مصدومیت جانبازی را به جایگاه والای شهادت فی سبیل الله پیوند زد موجب تألم وتأسف وافر گردید.

 

حجت الاسلام سلیمانی در این پیام تصریح کرده است: کشور سرافراز ایران اسلامی همه عزت و سربلندی امروزخود را مدیون دلاوری های بزرگ مردانی می داند که به سرورشان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اقتدا کردند تا اسلام زنده بماند، بی تردید حماسه فداکاری های جانبازان سرافراز و این سرمایه های با ارزش در وصف نمی گنجد و گذشت و صبوری این عزیزان در اذهان همواره باقی خواهد ماند و نسل به نسل بعنوان چراغ راه انتقال خواهد یافت .

 

امام جمعه آران و بیدگل در ادامه این پیام می افزاید: اینجانب فقدان این یادگار شهیدان سرافراز را محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و مردم شهید پرور شهرستان آران و بیدگل و نوش آباد بویژه خانواده گرامی این شهید والا مقام تسلیت عرض نموده از خداوند سبحان علو درجات برای آن شهید بزرگوار و همجواری با همرزمان شهیدش و صبر جمیل واجر جزیل برای سایر بستگانش مسئلت دارم

 

جواد نائینی نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل هم در پیامی شهادت جانباز ۷۰ درصد محمد سنائی را تسلیت گفت. در بخشی از این پیام آمده است: با گذشت بیش از سه دهه از روزهای طلایی و حماسه خیز دفاع مقدس، خبر شهادت راد مردانی به گوش می رسد که روایت استقامتشان از عهده زبان و قلم بر نمی آید. 

 

این پیام می افزاید: شهید حاج محمد سنایی نوش آبادی از جمله جانبازان گرانقدری است که آثار جراحات نبردش ، مدال افتخاری بود که مورد ستایش دوستداران امام و انقلاب بود. شهادت این عزیز گرانقدر را خدمت خانواده گرانقدر این عزیز سرافراز و همرزمان گرامیش تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای روح آن یار امام و رهبری خواستارم.

 

سرهنگ پاسدار حسن فخرل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل هم در پیامی عروج شهید محمد سنائی نوش آبادی را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است: ارتحال غم انگیز جانباز حاج محمد سنایی را به خانواده و کلیه بازماندگان محترم ، مردم شریف شهر نوش آباد و شهرستان آران و بیدگل تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند منان برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم. خداوند متعال روح بلندش را با اولیاء الله و همه خوبان و پاکان عالم و شهدای کربلا محشور بگرداند.

 

همچنین فرماندار شهرستان آران و بیدگل، روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیئات مذهبی آران و بیدگل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل هم در پیام های جداگانه ای عروج شهید محمد سنائی نوش آبادی را تسلیت گفتند.

 

شهید «حاج محمد سنایی نوش آبادی» جانباز هشت سال دفاع مقدس که به ‌دلیل مجروحیت ناشی از گازهای شیمیایی مدت‌ها در بیمارستان بستری بود، بامداد سه شنبه ۲۳ شهریور پس از تحمل ۳۹ سال درد و رنج ناشی از جراحات شیمیایی به همرزمان شهیدش پیوست./

کد خبر 1095173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha