تولید محتوای هدفمند مهمترین دغدغه صاحبان کسب و کار در فضای مجازی است

حسینی با بیان اینکه مهمترین مشکلی که در حوزه وب فارسی وجود دارد فقدان محتوای تخصصی است و رفع این دغدغه هدف استارتاپ ما است، گفت:تولید محتوای هدفمند مهمترین دغدغه صاحبان کسب و کار در فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مستوره السادات حسینی» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهمترین مشکلی که در حوزه وب فارسی وجود دارد فقدان محتوای تخصصی است و رفع این دغدغه هدف استارتاپ ما است، گفت: در آغاز فعالیت با مشکل تأمین و تولید محتوای مناسب برای سایتهایی که طراحی می کردم به عنوان یک مشکل همیشگی مواجه بودم.

 

بنیانگذار استارتاپ محتوای سبز افزود: هنوز در جامعه ما جایگاه کارشناس تولید محتوا خیلی شناخته شده نیست و خیلی از صفحات و سایتها از محتوای کپی شده استفاده می کنند در حالیکه این کار عملا به ضرر خودشان تمام می شود. حسینی عدم ارزش‌گذاری صحیح در تولید محتوای تخصصی از سوی کارفرمایان را مهم‌ترین چالش تولید و بقای این‌گونه از استارتاپهای محتوایی خواند.

 

وی با اشاره به اینکه برخی از کارفرمایان برای تألیف محتوای تخصصی و یکتا ارزشی قائل نیستند، اظهار کرد: تولید این‌گونه از محتوا هنوز جایگاه اصلی خود را پیدا نکرده و به صورت کلمه‌ای و با قیمت نازل محاسبه می‌شود که در شأن تولید این دست از محتوای فاخر نیست.

 

حسینی با اشاره به اینکه کارشناسان تولید محتوا در این استارتاپ مطالعات و تحقیقات ویژه‌ای برای تهیه محتوا انجام می‌دهند، اظهار کرد: این افراد در حوزه‌های موردنیاز جذب می‌شوند و به طور تخصصی مطالعات و تألیفات لازم را انجام می‌دهند.

 

بنیانگذار استارتاپ محتوای سبز افزود: این شیوه از تألیف و تولید محتوا دارای پروسه‌ای زمانبر، تخصصی و هزینه‌بردار است اما باز هم کارفرمایان به طور معمول ارزش واقعی برای آن قائل نیستند و بیشتر دنبال محتوای بازنویسی شده و بازنشری هستند.

 

وی یکی از چالشهای اساسی حوزه تولید محتوا را از پس تجربه چند ساله فعالیت، نبود قانونی برای حمایت از حق تألیف و انتشار برای تولیدکنندگان محتوا خواند.

 

حسینی با اشاره به لزوم وضع سازو کار قانونی لازم برای این حوزه، اظهار کرد: این قوانین به حفظ حیات و حتی پیشرفت اینگونه از استارتاپ‌ها کمک شایانی خواهد کرد. تخصص‌گرایی، اولویت ما است.

 

بنیانگذار استارتاپ محتوای سبز ادامه داد: از ۵‌سال پیش استارتاپ محتوای سبز برای تولید محتوای متنی، گرافیکی، ویدیویی و ... در حوزه‌های‌تخصصی شکل گرفت و افراد در حوزه‌های تخصصی موردنیاز به صورت پروژه‌ای جذب می‌شوند.

 

وی با اشاره به تولید محتوای تخصصی به عنوان نقطه تمایز این استارتاپ‌ با سایر استارتا‌پ‌های مشابه گفت: ممکن است در گروه‌های تولید محتوای مشابه یک کارشناس در حوزه‌های مختلف مبادرت به تولید محتوا کند اما در تیم ما هر فرد در حوزه تخصصی خود به شکل ویژه‌ای فعالیت می‌کند و تخصص‌گرایی در تولید محتوا، اولویت ماست.

کد خبر 1095208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha