دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای تمام نشدنی برای عصر کنونی و آیندگان است

مرتضوی گفت: دفاع مقدس به عنوان گنجینه ای تمام نشدنی برای عصر کنونی و آیندگان است و بازخوانی، بازشناسی و تدوین نقشه راه بر اساس تجربه های دوران دفاع مقدس ضروری است.

غلامرضا مرتضوی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: تکلیف و وظیفه ما در این برهه زمانی حمایت و زنده نگه داشتن این دارایی ملی است.

 

فرماندار سنقروکلیایی  افزود: دفاع مقدس یک گواهی شد برای تاریخ، که ملت ها میتوانند حتی با دست خالی از هویت و آرمان های خود دفاع کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: جنگ هشت سال دفاع مقدس دوره فراموش نشدنی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است، دورانی که اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان از  همه داشته هاشان گذشتند و در میدان های نبرد با دشمن بعث و هم پیمانانشان از میهن اسلامی دفاع نمودند.

 

مرتضوی با بیان اینکه ما هر چه داریم از برکات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است اظهار کرد: ملت ما در در زمان جنگ تحمیلی با همدلی و رهبری امام(ره) عملیات های بسیار پیچیده ای در برابر ارتشی که از جانب خیلی از کشور ها حمایت میشد انجام داد و سربلند شد.

 

فرماندار سنقر و کلیایی تصریح کرد:امروز همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم عزت و سربلند و بیش از آرامش، امنیت و اقتدار کشورمان را مدیون رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران و جانفشانی های شهدا هستیم، باید قدر و منزلت ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی را بدانیم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

 

 

وی  در پایان  باشاره به برنامه هفته دفاع مقدس  گفت: تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان، تجلیل از مدافعان سلامت و اجرای برخی از برنامه ها در فضای مجازی و برنامه های متنوع  با رعایت پروتکل هاب بهداشتی برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان است.

کد خبر 1095211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha