رزمندگان دفاع مقدس، الگوی ورزشکاران هستند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به اینکه ورزشکاران با موفقیت خود باری دیگر هویت ایران را به جهانیان ثابت کردند، گفت: الگوی ورزشکاران رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی»، امروز(25شهریور)، در آیین تجلیل از مدال آوران لرستانی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهارداشت: ورزشکاران امروز در میدان دیگری برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند و الگوی آنان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: موفقیت ورزشکاران در عرصه های مختلف و کسب قهرمانی، هویت بزرگ ایران را به جهانیان نشان می‌دهد.

 

وی اقتدار و عظمت کنونی کشور را مدیون رزمندگی جوانان، خون شهدا و صبوری خانواده آنان عنوان کرد و بیان داشت: رزمندگان هویت بزرگ ایران اسلامی را در جبهه های حق علیه باطل ثابت کردند و امروز ورزشکاران راه آنان را ادامه می دهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: ورزش و ورزشکار نام‌هایی هستند که جوانمردی و تواضع را به دنبال دارند و جوانمردان دارای سخاوت و شجاعت هستند.

 

وی با تأکید بر اینکه باید به ورزشکاران لرستانی توجه شود، اظهارداشت: حمایت از ورزشکاری امری ضروری بوده تا ورزش لرستان در جایگاه حقیقی خود قرار گیرد.

کد خبر 1095222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha