اداره کشور باید براساس سنت های الهی و کار و تلاش باشد

قالیباف گفت: اداره کشور باید براساس سنت های الهی و کار و تلاش باشد و مردمی که برای این انقلاب جان دادند باید در اولویت کار مسئولان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران ، « محمدباقر قالیباف» پیش ازظهر پنجشنبه در پانزدهمین یادواره سرداران و ۸۰۰ شهید بهشهر با گرامیداشت نام و یاد شهدا اظهار کرد: ما هرچه داریم از شجاعت و ایثار شهداست و مکتب اسلام و فرهنگ اهل بیت و امام راحل موجب احیای مجدد اسلام و عزت مسلمین در جهان شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: اگر می خواهیم که ظالمان و مستکبران مقابل نظام جمهوری اسلامی به چالش کشیده شده است باید سه مولفه مد نظر باشد و اینکه به سنت‌های الهی باور داشته و در مسیر آن حرکت کنیم، رهبری و ولی فقیه اولویت ما باشد و برای مردم و که همه امورات ما با مردم حل می شود باید چاره اندیشی شود.

 

قالیباف گفت: در مدیریت دچار چالش هستیم و به همین دلیل امروز نمایندگان در مجلس شورای اسلامی بر اساس باورهای  دینی و الهی تصمیم می گیرند و سنت های الهی در دستور کار ماست.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما در تمام دوران انقلاب و دفاع مقدس و صحنه های انقلاب همچای انقلاب و نظام بوده اند و سزاوار نیست که اکنون با مشکلات فراوان اقتصادی و معیشتی روبرو باشند.

وی اظهار کرد: مهمترین مشکل ما این است که در اداره کشور و تصمیم گیری ها مبتنی بر مبانی سنت‌های الهی و فرهنگ کار و تلاش عمل نمی شود؛ مجاهدت تنها پشت خاکریز و فقط مبارزه با ضد انقلاب نیست و امروز معنی مجاهدت یعنی مبارزه با فساد، کمک به محرومان و مستضعفان است.

 

قالیباف با بیان اینکه اشتغال از دغدغه های مهم مردم مازندران است، خاطر نشان کرد: ۲۸ درصد از جوانان بین ۱۵ تا ۳۰ سال مازندران بیکار هستند و ابزاری برای امرارمعاش و اشتغال ندارند و باید چاره اندیشی شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات طرح کار و اشتغال در مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات طرح کار و اشتغال در مجلس به تصویب رسید و تا یکماه آینده این طرح نهایی می‌شود و با نهایی شدن طرح اشتغال، در یک پنجره واحد برای هر شغل، فقط کمتر از یک هفته با واردکردن داده‌ها، مجوز لازم ارائه می‌شود.

 

وی یادآور شد: واگذاری امور به مردم مهمترین مساله ای است که نباید فراموش شود و بدانیم که برای حل مشکلات مردم باید از آنان در امور استفاده و برای رفع مشکلات آنان تلاش شود و همه با هم به دور از اختلافات با وحدت برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

کد خبر 1095242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha