مجلس برای پیشرفت، تولید و اشتغال، به دنبال حذف قوانین زائد است

قالیباف گفت: مجلس برای پیشرفت، تولید و اشتغال، به دنبال حذف قوانین زائد است و تلاش داریم تا با حذف قوانین دست و پاگیر گام های بلندتری را برای توسعه و عمران برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران ، « محمدباقر قالیباف» در بازدید از بندرامیرآباد بهشهر اظهار کرد: بندر امیرآباد به عنوان یکی از مناطق مهم اقتصادی مازندران، دروازه ورود ایران به اتحادیه اوراسیا است و باید کسب و کار و اقتصاد در این بندر توسعه بیشتری یابد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: باید تدابری اندیشیده شود تا کالاهای دپو شده در بندر با برنامه ریزی و فوریت ترخیص شود و هیچ کالایی نباید در بنادر کشور بیش از ۶ ماه دپو شود.

 

قالیباف گفت: مجلس برای پیشرفت، تولید و اشتغال، مجلس به دنبال حذف قوانین زائد است و تلاش داریم تا با حذف قوانین زائد گام های بلندتری را برای توسعه و عمران برداریم.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: بروکراسی اداری و کاغذبازی ها وقت مفید را از بین می برد و باید با دوری از این موارد و مسائل برای رشد و توسعه بیشتر گام برداریم.

 

وی با اشاره به موضوع منطقه آزاد مازندران یادآور شد: این موضوع در کمیسیون مربوطه نهایی شده و در روزهای آینده در صحن علنی مجلس مطرح و پس از تایید دوباره به شورای نگهبان برای تایید نهایی ارسال می شود.

کد خبر 1095246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha